دروازه بان استقلال ۴۸ ساعت به مدیران باشگاه فرصت داد تا برای حفظ او اقدام کنند.
کد خبر: ۱۳۳۳۱۱۵

به گزارش جام جم آنلاین؛رشید مظاهری دروازه‌بان استقلال یکی از نفرات جدایی طلب این باشگاه است. این دروازه بان اگرچه یکسال دیگر با استقلال قرار داد دارد اما مدعی است مبلغی که از باشگاه دریافت کرده، دست او را برای فسخ قرارداد یکطرفه باز می‌گذارد.

دروازه بان شماره ۱۲ استقلال در لیگ بیستم توسط مدیربرنامه‌هایش یکی دوبار با مدیران باشگاه جلسه داشته اما به نتیجه ای نرسیده است. مظاهری از مسئولان باشگاه درخواست کرده تا مطالباتش را سریعا به او بدهند و در غیراینصورت قراردادش را یک طرفه فسخ خواهد کرد.

این در حالی است که استقلالی ها مدعی اند او به اندازه ای که نتواند قراردادش را فسخ کند از باشگاه پول گرفته و حضورش در هر تیم دیگری غیرقانونی است.

در این شرایط مدیربرنامه های مظاهری ۴۸ ساعت و تا عصر دوشنبه به مدیران باشگاه مهلت داده تا برای پرداخت پول به این دروازه بان و تضمین ادامه حضورش تلاش کنند. در غیر اینصورت تصمیمش برای ترک استقلال با فسخ یک طرفه قرارداد را اجرایی خواهد کرد.

بی تردید در صورتی که مظاهری قراردادش را فسخ کند، استقلالی ها این مساله را به ارکان قضایی فدراسیون فوتبال خواهند برد و باید دید چه اتفاقاتی در این خصوص رخ می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها