همزمان با سراسر کشور آزمون جامع دوره‌های کوتاه مدت گردشگری با شرکت ۹۳ نفر استان اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۳۰۸۶۱

به گزارش جام جم اردبیل نادر فلاحی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در جریان بازدید از روند برگزاری این آزمون گفت: آزمون جامع دوره‌های کوتاه‌مدت گردشگری استان در رشته‌های راهنمایان تور‌های طبیعت‌گردی، راهنمایان تور‌های ایرانگردی و جهانگردی، مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و کارشناس ارزیابی طرح تطبیق تاسیسات گردشگری برگزار شد.
او با اشاره به شرکت ۹۳ نفر از استان در این آزمون گفت: از این تعداد ۵۰ نفر در آزمون راهنمایان طبیعت‌گردی، ۹ نفر در آزمون راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی، ۳۳ نفر در آزمون مدیریت فنی دفاتر خدما مسافرتی و یک نفر در آزمون کارشناس ارزیابی طرح تطبیق شرکت کردند.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: این آزمون با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و بدون هیچ مشکل و نارسایی با حضور شرکت‌کنندگان از سراسر استان برگزار شد.
فلاحی ارتقای سطح خدمات و توسعه گردشگری استان را از جمله نتایج این آزمون دانست و بیان کرد: برگزاری این دوره‌های آموزشی جزو ضرورت‌ها برای تامین منابع انسانی توانمند و دارای تخصص بوده که انتظار می‌رود به توسعه گردشگری استان بیانجامد.
او ادامه داد: تلاش می‌کنیم با برگزاری دوره‌های آموزشی و آزمون‌های تخصصی و تربیت نیرو‌های با دانش فنی و خلاق در راستای توسعه گردشگری استان گام‌های جدی و اساسی برداریم.۰۰
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها