پل کاکارضا زیربار ترافیک رفت

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: پل کاکارضا زیربار ترافیک رفت.
کد خبر: ۱۳۳۰۵۷۱
پل کاکارضا زیربار ترافیک رفتبه گزارش جام جم آنلاین لرستان: وحید کرم‌الهی افزود: در جریان سیل ۹۸ که باعث وارد آمدن خسارت سنگین به تاسیسات زیربنایی ابنیه و جاده‌های استان شده بود، پل کاکارضا هم یکی از پروژه‌هایی بود که به دلیل آب شکستگی پایه‌ها تخریب شد و حدود ۳ کیلومتر از محور چهارخطه خرم‌آباد به شهرستان‌های الشتر و نورآباد و به سمت غرب کشور به دو خط تغییر یافت.
 
وی ادامه داد: شهریور ۹۸ پروژه احداث پل کاکارضا به پیمانکار شرکت راه و ساختمان سپهر بستر واگذار شد و در این راه  مشکلات متعددی سر راه پروژه از قبیل سیل آبان ۹۸، پاندمی کرونا و افزایش شدید قیمت مصالح ساختمانی را در پی داشت که البته با همت مسئولین مربوطه این مشکلات نتوانست خللی در مسیر احداث پل به وجود آورد.
 
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان تصریح کرد: افتتاح و بهره‌برداری از پروژه پل کاکارضا و چهارخطه شدن‌کامل محور الشتر -خرم‌آباد با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان صورت گرفته است.
 
وی افزود: طول کل پل کاکارضا ۹۰ متر و عرض عرشه پل ۱۲ متر که شامل سه دهانه سی متری است، سازه پل بتنی بوده و  شامل شمع ستون‌های مدفون در خاک، ستون‌های بتنی، تیرهای بتنی پیش‌ساخته پیش‌تنیده و عرشه بتنی است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها