وزیر آموزش و پرورش با اشاره آغاز فرآیند واکسیناسیون معلمان و کادر اجرایی مدارس، گفت: جمع‌بندی جهانی بر بازگشایی مدارس است و معلمان از امروز برای بازگشت دوباره به مدرسه از مهرماه آماده می‌شوند.
کد خبر: ۱۳۲۹۰۵۷
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، محسن حاجی میرزایی در حاشیه مراسم افتتاحیه طرح واکسیناسیون معلمان در مجموعه ورزشی فاطمه الزهرا (س) شهرری، افزود: به نظر من کرونا عیار مجموعه بهداشت و درمان کشور را آشکار کرد، آن‌ها سختی‌های زیادی را به جان خریدند و من از وزیر بهداشت به عنوان نماینده کادر درمان نهایت تشکر را دارم.

وزیر آموزش و پرورش افزود: امسال نظام آموزشی کشور در یک چالش بزرگ قرار گرفت و شیرازه آن با این تعطیلی‌ها از هم پاشیده شد.

آقای حاجی میرزایی بیان داشت: معلمان ما فعالیت در این بستر را نیاموخته بودند و این برای بسیاری از معلمان چه در ایران و چه در جهان برای بار اول بود و تجربه آموزش در این بستر را نداشتند.

وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: بنابر آمار نمونه گرفته شده از ۲۰۰ هزار دانش آموز، ۹۰ درصد معلمان هر روز و یا در اکثر موارد کار پیگیری از دانشآموزان را انجام دادهاند و ۸۴ درصد آن‌ها پای کار تدریس بودهاند در این بین حدود ۹۰ درصد از این دانش آموزان نیز گفتهاند دوست داریم دوباره به مدرسه بازگردیم.

آقای حاجی میرزایی گفت: جمعبندی جهانی امروز این است که باید از هر طریقی مدارس را بازگشایی کنیم، و از امروز معلمان آماده میشوند تا از مهرماه دوباره به مدرسه‌ها بازگردند.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: امروز دوری دانش آموزان از مدارس نگران کننده است و باید با کمک یکدیگر در راستای شروع سال تحصیلی هر چه باشکوهتر بکوشیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها