با تلاش ٧ ساعته امدادگران هلال احمر کرمان صورت گرفت:

کشف پیکر ٣ جوان از آبگیر خاکی معدنی در بردسیر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از تلاش ٧ ساعته  نجاتگران و غواصان این جمعیت برای کشف پیکر ٣ جوان در حفره آبگیر خاکی کارگاه معدنی در روستای طویله چمن از توابع بیدخون بردسیر خبر داد. 
کد خبر: ۱۳۲۵۵۴۹
به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ رضا فلاح بیان کرد:در بعدازظهر ١٧  تیرماه جاری در پی تماس تلفنی آتش نشانی با جمعیت هلال احمر مبنی برغرق شدن ٣ جوان در محل حفره آبگیر کارگاه صنعتی معدنی در محل روستای طویله چمن از توابع بیدخون بردسیر، بلافاصله تیم امدادونجات سیلاب شهرستان سیرجان و تیم پشتیبان هلال احمر شهرستان بردسیر به محل حادثه اعزام شدند. 

وی با اشاره به اینکه نجاتگران جمعیت هلال احمر درشامگاه پنجشنبه ١٧ تیرماه وارد این آبگیر خاکی شدند،افزود: نیروهای هلال احمر در طی٣ساعت تلاش با توجه به شرایط جغرافیایی محل حادثه؛ تاریکی هوا و عدم دید کافی در آب هایی که از قبل توسط مردم محلی گل آلود شده بود، عملیات را متوقف و به روز بعد موکول کردند.

وی با اشاره به اعزام ٢ تیم امدادونجات سیلاب به محل حادثه خاطرنشان کرد:از ساعت ۶:٣٠ صبح امروز با حضور تیم امداد ونجات سیلاب شهرستان های کرمان و سیرجان عملیات از سر گرفته شد و بالاخره پس از تلاش ۴ساعته نیروهای امدادی هلال احمر پیکر ٣ جوان از آب خارج و به عوامل مربوطه تحویل دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به حضور سه تیم امدادونجات سیلاب و پشتیبان از شهرستان های سیرجان، کرمان و بردسیر گفت:این سه جوان ١۵، ١٧ و ٢٠ساله برای شنا کردن وارد محل حفره آبگیر خاکی معدنی شده بودند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها