با تلاش ٧ ساعته امدادگران هلال احمر کرمان صورت گرفت:

کشف پیکر ٣ جوان از آبگیر خاکی معدنی در بردسیر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان خبر داد:

اجرای طرح ملی نذرآب ۴در نواحی جنوب شرقی کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از اجرای طرح ملی نذرآب در چهارمین سال متوالی در شهرستان های فهرج و نرماشیر با مشارکت استان های کهگیلیویه و بویر احمد، اردبیل و گیلان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۵۳۳۷
به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛رضا فلاح بااشاره به اجرای چهارمین مرحله طرح ملی نذرآب در شهرستان های نرماشیر و فهرج بیان کرد: در تابستان سال جاری این طرح با مشارکت و همکاری استان های کهگیلویه و بویراحمد، اردبیل و گیلان برگزار خواهد شد.

فلاح، با اشاره به اجرای طرح ملی نذر آب برای چهارمین سال متوالی افزود:این برنامه در راستای ارتقای سطح سلامت آب شرب و رفع مشکلات زیستی خانوار‌های مناطق محروم در شهرستان های فهرج و نرماشیر که با خشکسالی مواجه هستند اجرا می شود.

وی با اشاره توزیع بسته های غذایی و بهداشتی خاطرنشان کرد:به منظور ارتقای سطح سلامت آب شرب و رفع مشکلات زیستی خانوارهای منطق محروم این طرح علاوه بر تامین آب آشامیدنی، سه محور اصلی سلامت، بهداشت و معیشت را پوشش می دهد.

وی بااشاره به حضور تیم پیشرو وارزیاب جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان نرماشیر افزود:طبق ارزیابی ها و اطلاعات جمع آوری شده از شهرستان نرماشیر،این طرح در روستاهای چهل تخم،سید اباد،دشت اباد،حسین آباد درختی و اسعدیه اجرا خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان افزود:خیرین نیکوکار جهت همراهی و واریز وجه نقد می توانند از طریق کد دستوری #34*112*وشماره حساب5294949404(بانک ملت) جمعیت هلال احمر ما را یاری کنند. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها