درارتباط تصویری با رییس جمهوری صورت گرفت:

افتتاح بزرگترین مجتمع آهک و دولومیت ایران در کرمان

در ارتباط ویدئو کنفرانسی حسن روحانی رییس جمهور و با حضور حمیده واعظی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان، بزرگترین مجتمع آهک و دولومیت ایران به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۳۲۵۴۳۷
به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛مجموعه صنعتی میدکو در استان کرمان بزرگترین مجتمع آهک و دولومیت کلسینه شده در ایران است که در زمینی به مساحت ۱۲هکتار با فرمان رییس جمهوری به بهره برداری رسید. 

درآیین افتتاح مجتمع پخت آهک و دولومیت ممرادکو کرمان،   مدیرعامل شرکت گسترش و نوسازی معادن خاورمیانه با اشاره به تولید ۴.۱میلیون تن تولید فولاد شرکت های زیرمجموعه میدکو تا پایان سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: ضرورت تامین مواد اولیه این شرکت در مجموعه میدکو سبب احداث این پروژه شد.

الیاس ایران نژاد گفت: این طرح با آخرین تکنولوژی و سرمایه گذاری یکهزار میلیارد تومانی شامل سه کوره دوقلو عمودی با ۸۰۰ هزار تن ظرفیت محسوب می شود و محصول نهایی خروجی این پروژه ۴۰۰ هزار تن در سال است.

مدیرعامل شرکت گسترش و نوسازی معادن خاورمیانه افزود:تولید کارخانه آهک و دولومیت بنا به نیاز بازار ایجاد شده و مجموعه آن در قالب یک کوره دولومیت و ۲ کوره تولید آهک فعالیت می کند.

وی بیان داشت:همچنین علاوه بر تولید با کیفیت این پروژه و پیشگیری از اتلاف منابع کمترین آلایندگی و بیشترین بهره وری را دارا است و با استفاده از توان فنی و اجرایی میدکو نسبت به احداث کارخانجات مربوطه اقدام کردیم و به کمک کارشناسان و متخصصان میدکو اقدام به راه اندازی این پروژه کرده ایم.

ایران نژاد افزود:این پروژه شرایط ۳۰۰فرصت جدید شغلی رادر منطقه کرمان فراهم کردیم و امیدواریم با حمایت از بخش خصوصی شاهد حمایت از این بخش در مسیر شکوفایی کشورمان باشیم.

وی یادآور شد: این پروژه از شهریورماه سال ۹۴ آغاز شد و اکنون با همه ظرفیت و با توجه به نیاز بازار تولید می‌کنیم و تولید بر اساس ظرفیت اسمی کارخانه است. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها