مدیر مجتمع فولادسازی شرکت فولاد زرند ایرانیان اعلام کرد:

رکورد جدید زیسکو در ذوب کنورتور با نسوز تولید داخل

طی مراسمی مجتمع فولاد زرند ایرانیان،بزرگ‌ترین پروژه فولادی کشور پس پیروزی از انقلاب اسلامی در شهرستان زرند استان کرمان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۳۰۶۹۹۳
به گزارش جام جم آنلاین کرمان، در این مراسم رئیس هیات مدیره شرکت میدکو گفت: کارخانه فولاد زرند ایرانیان یکی از بزرگ ترین پروژه های صنعتی کشور می باشد که در شهر زرند اجرا شده است.
 
مجید قاسمی افزود: با افتخار و در کمال تواضع این هدیه اقتصادی را به ملت ایران تقدیم می کنیم و به همه مسئولان استان،شهرستان، مهندسان، کارگران و همه تلاشگران این عرصه که چون سربازان مجاهدبرای به نتیجه رسیدن این پروژه بزرگ تلاش کردند خدا قوت می گویم.

وی با تشکرازهیات مدیره بانک پاسارگادبه دلیل هماهنگی و همراهی با بخش اقتصاد گفت: با این همدلی و هماهنگی میان بخش مالی و اقتصادی توانستیم این پروژه عظیم را به نتیجه برسانیم.

 علی اصغرپورمند، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه نیزبا تشکر از تلاش همه کسانی که در اجرای این پروژه گامی برداشتند ابراز امیدواری کردبا توکل بر خداوند و استعانت از حضرت حق،شاهد موفقیت های بیشتر در عرصه های مختلف و سربلندی ایران اسلامی باشیم.

 ماشااله سهراب نژاد، مدیرعامل کارخانه فولاد زرند ایرانیان هم در این مراسم گفت: این روز، روز بزرگی است، زیرا بزرگ ترین پروژه فولادی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران به بهره برداری رسید.

وی افزود: این پروژه در سال 1392و در شرایط تحریم آغاز شد و طی 7 سال با ایستادگی‌، همت و قاطعیت تک تک مدیران با تجربه ، مهندسان جوان و فعال، کارگران پرتلاش، پیمانکاران نجیب و همدل و با همراهی مسئولان استان وشهرستان به نتیجه رسید.
 
وی افزود: بهره برداری از فولاد نه تنها در پیشرفت اقتصادی شهرستان زرند و استان کرمان تاثیر بسیار دارد، بلکه با تولید 1/7 میلیون تن فولاد در اقتصاد ایران هم تاثیر بسیار خواهد داشت.

وی افزود: زنجیره تولید فولاد از معدن خمرود و جلال آباد آغاز می شودوبا تولید4 میلیون تن کنسانتره، 2/5 میلیون تن گندله ، 1میلیون و 200هزار تن کک پیش رفته و امروز با این بهره برداری چرخه تولید 1/7 میلیون تنی فولاد کامل می شود.
 
سهراب نژاد، با بیان اینکه اجرای این پروژه باعث اشتغال مستقیم بیش از 6500 جوان و هزاران نفر به صورت غیرمستقیم می شودگفت: اجرای این پروژه حاصل 10 میلیون مترمکعب خاکبرداری و خاکریزی، 310 هزار مترمکعب بتن ریزی، 135 هزار تن تجهیزات، 800 هزار قطر اینچ پایپینگ و 2530 کیلومتر کابل کشی بوده است.

وی افزود: در تمام این سال ها مسئولان با رعایت تمام قوانین، از ما حمایت کرده اند و من قدردان این بزرگواران هستم.
 
در پایان این مراسم، امام جمعه، نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار زرند در سخنانی جداگانه از تلاش های میدکو و زیسکو‌ در اجرای این پروژه، اشتغال جوانان و پیشرفت اقتصادی شهرستان قدردانی کردند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها