امدادرسانی به ۶۰۹  نفر آسیب دیده حوادث لرستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: در سه ماهه نخست امسال سه ماه به ۶۰۹ آسیب دیده ناشی از ۱۴۷ حادثه به وسیله ۱۷۷ تیم عملیاتی امداد رسانی شد.
کد خبر: ۱۳۲۳۹۷۰
به گزارش جام جم آنلاین لرستان: صارم رضایی افزود: امدادرسانی به آسیب‌دیدگان در حوادث آتش‌سوزی جنگل و مراتع، جاده ای، خدمات حضوری، دریایی و ساحلی، رعد و برق، سیل و آبگرفتگی، شهری، صنعتی و کارگاهی و کوهستان صورت گرفت.
 
وی تصریح کرد:  ۱۷۷ تیم عملیاتی در این حوادث بکار گیری شده است، این تیم ها متشکل از ۵۰۹ نفر نیروهای معاونت امداد و نجات در سراسر استان بودند.
 
رضایی اظهار کرد: شعب خرم آباد، ازنا، الیگودرز، بروجرد و پلدختر به ترتیب با ۳۵ ، ۳۰ ، ۲۹ ،۱۷ و ۱۰ حادثه، شعب دارای بیشترین حوادث در استان بود..
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: پایگاه های اباذر، خمه، شوراب، رازان و دوره چگنی پایگاه هایی بودند که بیشترین تعداد حادثه را امداد رسانی کردند و در این حوادث ۱۸۸ ناوگان ترابری شامل بالگرد، آمبولانس، خودرو کمک دار سبک و خودرو نجات تیپ یک و ۲ به کارگیری شد.

وی ادامه داد: در ۱۴۷ حادثه چهار پرواز در شهرستان های خرم آباد، ازنا و سلسله با ۱۳ سورتی پرواز نیز کار امداد رسانی را انجام دادند.

رضایی عنوان کرد: در سه ماهه نخست امسال، ۶ عملیات در حوادث آبی صورت گرفت که بیشترین حوادث مربوط به رودخانه کشکان، آبشار بیشه، سد رودبار و تنگه هلت می باشد و حدود ۱۴ درصد کاهش حوادث غرقی و ۱۴ درصد افزایش تعداد فوتی ها در سه ماهه اول امسال نسبت به سه ماهه اول سال گذشته بوده است.
 
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها