اعلام ملی اراضی زراعی؛

معمای قابل حل

فرمانده انتظامی استان ایلام از رفع تصرف ۴۰۰ مترمربع از اراضی ملی به ارزش ۱۲ میلیارد در شهرستان ایوان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۱۲۱۶
به گزارش جام جم آنلاین ایلام؛ سردار دلاور القاصی مهر اظهار کرد: در پی وصول یک فقره مرجوعه با دستور مرجع قضایی از طریق نماینده حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان، مبنی بر اینکه شخصی اقدام به تصرف و ساخت و ساز در اراضی ملی تحت تملک این اداره در حاشیه شهر ایوان کرده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در پی تحقیقات میدانی کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی مشخص شد این فرد نسبت به تصرف و ساخت و سازغیر قانونی ۴۰۰ متر از اراضی ملی اقدام کرده است.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: ماموران پلیس با همکاری یگان حفاظت مسکن و شهرسازی نسبت به رفع تصرف این زمین اقدام کردند.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی این توسط کارشناسان ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده است، بیان کرد: در این راستا فرد متصرف دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

سردار القاصی مهر با تاکید بر اینکه پلیس در راستای حفظ منافع مردم و امنیت پایدار اقتصادی هیچ گونه مماشاتی با افراد سودجو و فرصت طلب که قصد لطمه زدن به اراضی ملی را داشته باشند ندارد، از شهروندان خواست: هر گونه اطلاع از تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس امنیت اقتصادی گزارش دهند.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها