روابط عمومی شهرداری؛

تکذیب زخمی شدن ساکنین باغ تخریب شده بلوار پرستار

شهرداری کرمانشاه طی اطلاعیه اعلام کرد هیچ فردی در عملیات تخریب ساخت و ساز غیر مجاز یک باب باغ واقع در بلوار پرستاد زخمی نشده است.
کد خبر: ۱۳۱۹۴۹۸
به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛  کلیپی در فضای مجازی با موضوع تخریب یک منزل توسط شهرداری کرمانشاه و زخمی شدن ساکنین آن منتشر شده است.

بر اساس این گزارش شهرداری کرمانشاه طی اطلاعیه اعلام کرد،  در بازرسی اکیپ تخلفات ساختمان شهرداری منطقه ۷،  عوامل پلیس ساختمان  متوجه یک مورد ساخت و ساز غیر مجاز در یک باب باغ انگور شده که بلافاصله به اکیپ تخریب اجرائیات شهرداری اطلاع رسانی شده است.

پس از طی مراحل اداری و کسب مجوز قانونی، بر اساس قانون ممنوعیت ساخت و ساز ویلا در باغات میوه، اجرائیات شهرداری پس از بازرسی محل و اطمینان از عدم حضور ساکنین اقدام به تخریب دیوار های باغ کرده است.

ماموران اداره اجرائیات شهرداری و شهرداری منطقه۷  از ابتدای عملیات تخریب این باغ، اقدام به تصویر برداری کرده و فیلم منتشر شده که افرادی ساکن ویلای مذکور بوده اند را ساختگی میداند و هیچ گونه لوازم زندگی در باغ تخریب شده وجود نداشته و در اسرع وقت در مراجع قضایی ساخت این کلیپ و به بازی گرفتن احساسات مردم مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها