نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: کارآمدی نظام جمهوری اسلامی برای بسیج سازندگی مهم است چراکه کارایی در مسائل مختلف فرهنگی، تربیتی و اشتغال بیانگر کارآمدی نظام است.
کد خبر: ۱۳۱۴۷۳۶
به گزارش جام جم آنلاین لرستان: حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در نشست با اعضای سازمان بسیج سازندگی لرستان افزود: بهره‌گیری از نیروهای جوان متعهد و متخصص از ویژگی‌های بارز سازمان بسیج سازندگی است. این سازمان درطول سالها فعالیت خود در حوزه های تولید، اشتغال، فرهنگی، تربیتی و محرومیت زدایی موفق عمل کرده است.
 
وی ادامه داد: تشکیل بسیج سازندگی از سوی مقام معظم رهبری یک حرکت هوشمند و اعتماد ایشان نسبت به جوانان است.

امام جمعه خرم‌آباد اظهار کرد: باتوجه به اینکه بسیج سازندگی به دنبال سود نیست مورد اعتماد واقع شده است و بسیاری از خیران اقدامات محرومیت زدایی را با کمک این نهاد انجام می دهند.
 
وی با بیان اینکه مدیریت بسیج سازندگی جهادی و انقلابی است افزود: هرگاه مدیریت ما انقلابی عمل نکرد آسیب زا و هرجا جهادی و انقلابی بود موفق عمل کرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به خدمات بسیج سازندگی در زمان شیوع کرونا تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا در کشور، جوانانی مومن و انقلابی پای کار آمدند، در مقابل ویروس مبارزه کردند و سپس در رابطه با مواسات، همدلی و احسان پای کار آمدند.
 
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: در سالی که تولید، پشتیبانی ها و مانع‌زدایی ها نامگذاری شده است باید نگاه ما متفاوت از سال قبل باشد و با تخصیص اعتبار به بسیج سازندگی، این سازمان را در اجرای طرح های محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال پایدار یاری کنیم.
 
وی افزود: مدیران استان، مشورت با جوانان، نخبگان، برجستگان و… را همواره در دستور کار داشته باشند، مقام معظم رهبری با آن مشغله فراوان و مسئولیت سنگینی که دارند با طبقات و اقشار مختلف جلسه گفتگو می‌گذارند و سخنان افراد را می‌شنوند، در حقیقت جلسه شور و مشورت دارند.

حجت الاسلام شاهرخی تصریح کرد:  این در حالی است که جای این امر در لرستان خالی است، بارها تاکید کرده ام که اینگونه جلسات برای مشورت دهنده و مشورت گیرنده سازنده و مفید است، به خصوص در گام دوم انقلاب اسلامی کاستی‌های گام اول را نداشته باشیم.
 
نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: یکی از کاستی‌ها گام اول انقلاب در استان، این بوده که جلسات شور و مشورت با نخبگان، برجستگان، جوانان انقلابی، متدین و… کم بوده، این جلسات برپا شوند، با از بین رفتن ویروس کرونا زمینه این جلسات فراهم شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها