پس از اتمام کاربازشنوایی صد برنامه راه یافته به مرحله داوری بخش بین الملل سه داور خارجی کار باز شنوایی این برنامه ها را آغاز کردند.
کد خبر: ۱۳۰۹۳۷

به گفته محمد خانی ، مدیر امور اجرایی جشنواره بین الملل صدا، برنامه ها پس از بازشنوایی توسط داوران ایرانی و اعلام نظرات آنها برای سه داور خارجی ارسال شد و آنها نیز تا پایان فروردین (19آوریل) فرصت دارند تا ارزیابی خود را از برنامه ها اعلام کنند. خانم ناتالی سینگر، استاد دانشگاه و تهیه کننده از کشور آلمان ، خانم کدیسه کهر، مدیر کل شبکه AMPاز مالزی و نماینده اتحادیه ABUو آقای خوزه ماریا تاتیاس استاد دانشگاه تکنولوژی جدید و رادیو دیجیتال از اسپانیا، داوران خارجی دوره هشتم جشنواره صدا هستند که از 25تا 28اردیبهشت همزمان با روزهای جهانی ارتباطات ، تولد فردوسی و بزرگداشت خیام در مشهد مقدس برگزار می شود. مهمانان خارجی جشنواره صدا نیز از 22اردیبهشت به ایران می آیند و تا قبل از روزهای برگزاری جشنواره ضمن دیدار با برخی از مسوولان عالی رتبه کشور سفر یکروزه ای هم به شهر اصفهان دارند.
میزصبح در مورد برنامه های صبحگاهی رادیو، میز نمایش و میز گفتگو از جمله برنامه های جنبی جشنواره است . برای تعامل میان برنامه سازان رادیویی ایران با نماینده های رسانه ای سایر نقاط جهان ، ضمن این که استادان رسانه ای مهمان در دانشکده صدا و سیما و رادیو نیز کارگاه های آموزشی برنامه سازی رادیویی خواهند داشت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها