جانشین فرمانده انتظامی استان

کشف 100 میلیارد ریال کلاهبرداری در "کرمانشاه"

سردار "جمال سلمانی" اظهار داشت: پس از ارجاء چند پرونده به کلانتری های کرمانشاه در خصوص کلاهبرداری تحت عنوان خرید و فروش خودرو، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
کد خبر: ۱۳۰۸۶۳۳

جام جم آنلاین کرمانشاه، وی ادامه داد: در تحقیقات کارآگاهان مشخص شد جوانی 30 ساله ضمن برقراری ارتباط با آشنایان و سوء استفاده از اعتماد آنها به بهانه اینکه قادر است به صورت اقساطی و بوسیله چک برای آنها خودرو تهیه و سپس با قیمتی بیشتر آن را در بازار بفروش برساند، اقدام به کلاهبرداری کرده است.


جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه متهم با همین روش از 19 نفر مبلغ 100 میلیارد ریال کلاهبرداری و اخاذی کرده بود، گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات همه جانبه خود را برای شناسایی مخفیگاه و دستگیری وی آغاز کردند.


سردار سلمانی تصریح کرد: کارآگاهان پس از تلاش فراوان مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.


وی در پایان با اشاره به اعتراف متهم دستگیر شده به کلاهبرداری میلیاردی به بهانه خرید و فروش خودرو، از تشکیل پرونده ای در این خصوص و معرفی وی به دستگاه قضائی خبر داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها