
گزارش میدانی جامجم از بازار امینحضور تهران
به گزارش جام جم آنلاین، حداقل از نظر حجم، TRX پیروز میدان است و پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری آن در برابر پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری فورد رپتور بسیار پرحجمتر میباشد. رم همچنین قدرت ۷۰۲ اسب بخاری دارد و اگرچه قدرت تولیدی پیکاپ فورد اعلام نشده اما احتمالاً خروجی آن خیلی بیشتر از قدرت ۴۵۰ اسبی نسل پیشین رپتور نخواهد بود.
ما هنوز نمیدانیم رپتور جدید از چه گیربکسی استفاده خواهد کرد اما احتمالاً همچون نسل پیشین دارای گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک خواهد بود. TRX نیز به گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک مجهز است.
با توجه به اطلاعاتی که در دست است به نظر میرسد رم TRX در خط مستقیم پرفورمنس بهتری خواهد داشت و شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۴.۵ ثانیهای آن کاملاً هیجانانگیز است. نسل پیشین رپتور شتاب ۶ ثانیهای داشته است. احتمالاً عملکرد نسل جدید این پیکاپ اندکی بهتر خواهد بود.
اما نکته جالب در بخش آفرود خواهد بود. نسل پیشین رپتور تکنولوژیهای زیادی همچون کروز کنترل آفرود داشته است. این خودرو همچنین به دامپرهای تطبیقی مجهز بوده است.
TRX نیز دست و پا بسته نیست. این خودرو دارای شوکهای تطبیقی بلک هاوک E2 میباشد و این سیستم همانند رپتور میتواند پرواز کردن خودرو از روی تپهها را تشخیص دهد.
منبع: پدال
گزارش میدانی جامجم از بازار امینحضور تهران
نتایج سفر یکروزه بشار اسد به تهران هنوز ادامه دارد
گزارشی از مراسم رونمایی از تازهترین کتابهای انتشارات جامجم
گفتوگوی اختصاصی با داوود میرباقری که از اواخر آذر ۹۸ مشغول ساخت سریال سلمان فارسی است
مسعود اطیابی، کارگردان فیلم «انفرادی» در گفتوگو با جامجم:
گفتوگوی جامجم با هاجر دباغی گلزن رکورددار تیم فوتبال سپاهان
دبیر علمی جشنواره ملی موسیقی و آئینهای اقوام ایرانی در گفتوگو با جامجم:
گفتوگو با محسن حیدریه، سرپرست گروه شبدیز درباره خیامخوانی