رم ۱۵۰۰ TRX یک هیولای بی‌ رحم است. با قدرت ۷۰۲ اسب بخاری و گشتاور ۸۸۱ نیوتون متری که از دل نیروگاه آهنین ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار استخراج می‌شود، این پیکاپ قادر است در عرض ۴.۵ ثانیه از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد؛ اما قضیه هنسی کاملاً متفاوت است زیرا این تیونر مشهور به این آمار و ارقام راضی نبوده و TRX را به جانوری مخوف‌تر تبدیل کرده است.
کد خبر: ۱۳۰۲۴۶۷

به گزارش جام جم آنلاین، محصولی که مشاهده می‌کنید هنسی ماموت ۱۰۰۰ نام دارد که در واقع یک TRX بدن‌ساز محسوب می‌شود.

در اینجا فقط رندرهای ماموت را مشاهده می‌کنیم اما محصول نهایی کاملاً شبیه این تصاویر خواهد بود.

کانسپت ماموت ارتفاع بیشتری از سطح زمین داشته و از رینگ‌های ۲۰ اینچی هنسی استفاده می‌کند. در بخش جلو نوار نورانی LED جدید و برخی نوشته‌ها را روی بدنه می‌بینیم.

تمامی این موارد بخشی از پکیج مرحله ۱ ماموت هستند و بنابراین در آینده شاهد پکیج‌های گیراتر دیگری هم خواهیم بود.

احتمالاً این قدرت تولیدی ماموت است که بیشترین جلب‌توجه را خواهد داشت. پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار هلکت هم‌اکنون قدرت ۱۰۱۲ اسب بخاری و گشتاور عظیم ۱۳۱۴ نیوتون متری را تولید می‌کند که به لطف سوپرشارژر ارتقا یافته، پولی‌های جدید، هدرز از جنس فولاد ضدزنگ، اگزوز بهتر و… به دست آمده است.

هنسی می‌گوید ماموت شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۳.۲ ثانیه‌ای داشته و بنابراین سریع‌ترین پیکاپ تاریخ رم محسوب می‌شود.

این خودرو همچنین تنها یکی از سه پیکاپ هنسی با قدرت فراتر از ۱۰۰۰ اسب بخار بوده و در کنار دو خودروی دیگر یعنی جیپ گلادیاتور ماکسیموس و ماموت ۶ چرخ قرار می‌گیرد.

جان هنسی مدیرعامل هنسی می‌گوید: رم ۱۵۰۰ TRX در حالت استوک نیز هیجان‌انگیز است اما من به دنبال چیزی خارق‌العاده هستم. ماموت ۱۰۰۰ به محصولی کاملاً قدرتمند، جذاب و منحصربه‌فرد بدل شده است.

«هنسی ماموت TRX» با بیش از ۱۰۰۰ اسب سرکش! (+تصاویر)

«هنسی ماموت TRX» با بیش از ۱۰۰۰ اسب سرکش! (+تصاویر)

«هنسی ماموت TRX» با بیش از ۱۰۰۰ اسب سرکش! (+تصاویر)

 

منبع: پدال

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها