تولید شیرآلات بهداشتی یکی از صنایع زیر‌شاخه در صنعت مصالح ساختمانی ست که بازار بسیار بزرگ و جذابی در تمام دنیا دارد. در مجموع صنعت ساختمان بیش از ۳۰ درصد از حجم اقتصاد ایران را به خود اختصاص می‌دهد.
کد خبر: ۱۳۰۲۹۰۰

در صنعت ساختمان ۷۸ بخش از صنایع ریز و درشت به عنوان زیرشاخه‌هایی هستند که رابطه پیشین اقتصادی با صنعت ساختمان دارند و ۵۶ بخش رابطه پسین با این صنعت دارند.

ضریب اشتغال نیز در این صنعت ۱.۲ است یعنی به ازای هر شغلی که در این صنعت ایجاد شود ۱.۲ شغل دیگر به صورت غیرمستقیم ایجاد می‌شود.

رتبه ایران در تولید شیرآلات بهداشتی

یکی از صنایعی که در مقاله حاضر به بررسی آن می‌پردازیم صنعت تولید شیرآلات بهداشتی است. در این رسته در ایران برندهای معتبر و شایسته‌ای در حال تولید محصولات بروز و با کیفیت هستند. به طور مثال برند شودر با طراحی آلمانی و توان مهندسی ساخت مهندسان ایرانی توانسته محصولاتی در سطح کیفی و استاندارد جهانی تولید کند.

شیرآلات بهداشتی شودر در انواع متنوع شامل شیرآلات اهرمی، شیرآلات حمام، توالت، آشپزخانه و روشویی، شیرآلات توکار و شیرآلات هوشمند در رنگ و طرح‌های مختلف تولید و روانه بازار می‌شود.

ظرفیت تولید شیرآلات بهداشتی در داخل

ظرفیت تولید این نوع محصولات در ایران معادل بیش از ۲۰ هزار تن در سال است. اما این عدد در مقایسه با نیاز بازار جهانی برای این محصول عدد بسیار پایینی است.

همین نشان می‌دهد فرصت بسیار عالی و فوق‌العاده‌ای برای افزایش تولید در داخل و صادرات این محصول وجود دارد.

با حمایت از صنایع و برندهای موجود و نیز ایجاد شرایط مطلوب برای شروع فعالیت و کارآفرینی در کارخانه‌های جدید می‌توان ارزآوری زیادی در این صنعت برای کشور ایجاد کرد.

اهمیت طراحی ظاهری زیبا

موضوع زیبایی و ظرافت ظاهری یکی از مواردی است که همیشه باعث شده توجه مشتری و مصرف‌کننده به سمت کالاهای خارجی و وارداتی و بعضا بی‌کیفیت جلب شود.

این نشان می‌دهد توجه به موضوع طراحی در این نوع محصولات بسیار حیاتی است. از همین رو مدیران برند شودر از طراحان آلمانی برای کمک گرفتن در مبحث طراحی ظاهری محصولات خود استفاده کرده‌اند و واحد تحقیق و توسعه، را برای طراحی‌های جدید همراه با حفظ و ارتقای کیفیت فعال نموده‌اند. شودر همگام با کشورهای توسعه‌یافته به این بخش از نیاز مصرف‌کننده توجه می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها