خرید یک اجاق مایکروویو می تواند به اندازه خرید یک اجاق گاز واقعی پیچیده باشد.
کد خبر: ۱۳۰۰۶۷۸

علامت هایی که برای جایگزینی مایکروویو نیاز دارید:

  1. چند نوع وجود دارد که می خواهید انتخاب کنید.

به گزارش جام جم آنلاین، مایکروویو های پیشخوان مایکروویوهایی هستند که معمولاً روی میزهای آشپزخانه دیده می شوند. آنها به یکی از خروجی های گرانبها در قسمت پشت جلویی شما متصل می شوند و می توانند در هر کجا که بیشتر منطقی باشند قرار بگیرند. سپس مایکروویوهایی با برد بیش از حد وجود دارند ، که بیش از محدوده شما شناور هستند . دوباره ، فضای آشپزخانه را به حداکثر می رسانند ، اما آنها اغلب تهویه مطبوع و همچنین یک هود با دامنه واقعی ندارند ، بنابراین اگر شما یک آشپز هستید که بیشترین کار را انجام می دهید و از کار خود روی اجاق گاز لذت می برید ، این ممکن است بهترین گزینه نباشد. همچنین مایکروویو دیواری و کشوی مایکروویو وجود دارد که می تواند به آزاد شدن فضای پیشخوان کمک کند.

مایکروویو های آشپزخانه در دسترس ترین و با قیمت مناسب هستند.

  1. یک اندازه برای همه مناسب نیست.

این لوازم دستی از مدل های 5/5 فوت مکعب تا 1.5 فوت مکعب ارائه می شود. شما می خواهید میزان فضای موردنظر خود را در نظر بگیرید و همچنین به آنچه در آن قرار می دهید ، بپردازید. قبل از رفتن به خرید بشقاب های شام خود را اندازه بگیرید - یا بهتر از این ، یکی را با خود بیاورید تا مطمئن شوید داخل آن جا می شود.

  1. استفاده از برخی از پد های لمسی راحت تر از دیگران است.

خواندن دکمه های بزرگتر ممکن است برای چشمان خسته شما آسان تر باشد. فراتر از آن ، برخی از مایکروویوها دکمه های خاصی برای مواردی مانند پاپ کورن ، پیتزا منجمد یا فقط برای افزودن 30 ثانیه به زمان پخت دارند. اگر دکمه های خاصی وجود دارد که شما همیشه در دستگاه فعلی خود استفاده می کنید ، مطمئن شوید که آنها روی دکمه جدیدی هستند که شما به آن نگاه می کنید.

  1. وات مهم است.

هرچه وات بالاتر باشد ، عملکرد مایکروویو شما بهتر خواهد بود. شما می خواهید مایکروویو در محدوده 900 تا 1000 وات داشته باشید تا اطمینان حاصل کنید که قدرت کافی برای گرم کردن و یخ زدایی هر چیزی در فریزر خود را به طور موثر و دقیق دارید. نسخه های ارزان تر که 700 وات یا کمتر دارند ، زمان بسیار بیشتری خواهد برد و برای گرم کردن یکنواخت کارها مشکل خواهد داشت.

  1. مایکروویو همرفت می تواند یک بازی را تغییر دهد.

مایکروویو همرفت، آنها کاملاً نسخه های کوچکتر از اجاق های مشابه هستند ، در حالی که قدرت هسته ای نیز دارند. این مایکروویوها می توانند مرغ را بپزند ، کیک بپزند ، سبزیجات تفت دهند و سوپ منجمد را گرم کنند. اگر زیاد آشپزی یا سرگرمی انجام می دهید ، ممکن است بخواهید این گزینه بتواند از مایکروویو شما به عنوان اجاق گاز برای وسایل کوچکتر استفاده کند در حالی که اجاق اصلی کارهای بزرگتری انجام می دهد.

  1. حسگرها می توانند در وقت و انرژی شما صرفه جویی کنند.

سرریز شدن روی مایکروویو خیالی که دارای سنسور است ، در واقع یک روش هوشمند برای جلوگیری از مصرف انرژی شما (و برخی از آشفتگی ها) است. دستگاه درست تا زمانی که لازم باشد طبخ می کند ، بنابراین اگر کار به دو صورت رسیده لازم نیست چهار دقیقه آن را اجرا کنید یا هر 30 ثانیه بلند شوید و آن را چک کنید. این امر همچنین باعث می شود وعده های غذایی در مایکروویو منفجر نشوند ، که تمیز کردن آن بسیار راحت تر خواهد بود.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها