وقتی بارداری خود را طی می کنید ، طبیعی است که بخواهید برای رسیدن کودک تا حد ممکن آماده باشید. این به معنای ثبت نام در همه موارد ضروری است: صندلی های ماشین ، تختخواب ، کالسکه و غیره. اما نمی توانید یکی از مهمترین موارد را برای فرزندتان فراموش کنید: لباس!
کد خبر: ۱۳۰۰۶۷۷

به گزارش جام جم آنلاین، اما چگونه می توان برای شخصی که قبلاً هرگز ملاقات نکرده اید لباس خریداری کرد؟ شخصی که هنوز نمی دانید چه شکلی است؟ از سایز او بی اطلاع هستید؟ یا آن ها ترجیح می دهند چه نوع لباسی بپوشند؟

غصه نخورید خوشبختانه بسیاری از روش های آسان برای خرید لباس برای کودک متولد نشده شما وجود دارد. این نکات را به خاطر بسپارید:

  • اندازه های بزرگتر بخرید

به یاد داشته باشید ، مردم عاشق هدیه دادن لباس کودک برای مادران جدید هستند. و احتمال این وجود دارد که دوستان و خانواده به سمت خرید لباسهای نوزاد شما گرایش پیدا کنند. و نکته اینجاست: بسیاری از نوزادان حتی در هنگام تولد حتی در اندازه نوزاد متولد نمی شوند و در صورت وجود ، می توانند به سرعت از آن اندازه رشد کنند (مانند چند روز یا چند هفته).

همچنین: فراموش نکنید که نوزادان تازه متولد شده فقط یک بار حدود 45 دقیقه بیدار هستند ، بنابراین به احتمال زیاد برای آن مرحله فقط برخی از موارد اولیه را می خواهید. هنگام خرید لباس خود به 6-12 ماه  بچسبید ، زیرا مطمئناً می دانید که در نهایت به آن لباس ها نیاز خواهید داشت.

  • از فروش استفاده کنید

نکته خوب در مورد بارداری این است که برای ایجاد زندگی انسانی نه ماه طول می کشد. بنابراین ضمن توجه به فصلی بودن ، از قیمت های پایینتر در حالی که می توانید استفاده کنید.

 

  • لباس های "آسان" را انتخاب کنید

همه ما می توانیم درگیر چیزهایی شویم که به نظر زیبا می آیند (و بله ، کاملاً به دنبال برخی چیزهای زیبا می رویم!) اما وقتی کودک واقعاً می آید ، شما می خواهید چیزهایی بپوشید که پوشیدن آنها آسان باشد و بیرون آوردن آنها نیز آسان است. به لباس هایی با بند و زیپ یا شلوار کششی الاستیک یا پیراهن فکر کنید که می توانید سریع با آن ها کار کنید.

مراقب دکمه ها باشید - نوزادان می توانند بسیار مضحک و مورچه باشند و دکمه زدن یک تکه لباس خیلی بیشتر از آنچه شما فکر می کنید طول می کشد. به خصوص می خواهید از لباس خواب های فشرده یا ضربه محکم و ناگهانی برای تغییرات نیمه شب مطلع باشید.

  • لباس "دیگر" را فراموش نکنید

وسوسه انگیز است که بخواهید فقط به چیزهای شخصی بچسبید ، اما کودک شما به لباس های دیگری احتیاج دارد - مواردی مانند جوراب ، کلاه ، شلوار ، قنداق و موارد دیگر. در واقع ، اگر خودتان قصد خرید لباس دارید ، احتمالاً بهتر است "دیگران" را بخرید تا لباس شخصی ، زیرا بیشتر مردم هدیه شما را می گیرند.

  • در صورت امکان نرم تر بروید

هرچه اندازه لباس کوچکتر باشد ، می خواهید مواد نرم و نرم باشد. نوزادان ، به ویژه نوزادان تازه متولد شده ، هنوز به دنیای اطراف خود عادت نکرده اند و این بدان معناست که آنها ممکن است با پوست بسیار حساس شروع کنند. برخی از مواد لباس ممکن است باعث بثورات در آنها شود ، که ممکن است برای مادران جدید نگران کننده باشد.

لباس ارگانیک را که از مواد نرم تری نسبت به سایرین ساخته شده است انتخاب کنید (بعلاوه باعث کاهش تماس آنها با مواد شیمیایی مضر می شود) یا بدنبال قطعات بدون برچسب در آنها باشید که باعث تحریک پوست شود.

  • به فصل ها فکر کنید

هوا نقش مهمی در خریدن نوع لباسی بازی می کند و نیاز به کمی ریاضی دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها