تصاویر جاسوسی از خودروی آلمانی جدید

ب‌ام‌و سری ۴ گرن کوپه آماده رونمایی (+عکس)

سری ۴ گرن کوپهٔ جدید در سال ۲۰۲۱ به‌عنوان رقیب مستقیم آئودی A5 اسپرت‌بک به بازار خواهد آمد اما جدیدترین تصاویر جاسوسی آن نشان می‌دهد که تقریباً آمادهٔ کنار زدن پوشش‌ها است.
کد خبر: ۱۲۹۷۴۵۴

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از پدال، خودروی آزمایشی که با پوشش‌های استتاری در حال آزمایش دیده شده است، از نسخه‌های پایینی سری ۴ است زیرا اگزوزهای دایره‌ای آن نشان می‌دهند که با نسخهٔ بالا ردهٔ M440i سروکار نداریم. در پروفیل جانبی خودرو برچسب‌هایی شبیه دستگیره‌های معمولی درها به چشم می‌خورد که به جهت منحرف کردن نگاه ما از دستگیرهای اصلی تعبیه شده‌اند زیرا این دستگیرها از نوع جدید پاپ‌آپ یا بیرون‌آی هستند که با سری ۳ و سری ۴ کوپه تفاوت دارند. بخش جلویی ب ام و سری ۴ گرن کوپهٔ جدید اما آشنا به نظر می‌رسد زیرا تقریباً شاهد همان نمای هستیم که در سری ۴ کوپه دیده‌ایم؛ بنابراین بدیهی است که در گرن کوپه هم همان جلوپنجرهٔ نفرت‌انگیز/دوست‌داشتنی و فلپ‌های فعال را ببینیم که بسته به نیاز خودرو برای خنک‌کنندگی، باز یا بسته می‌شوند.

ب‌ام‌و سری ۴ گرن کوپه آماده رونمایی

نسل جدید سری ۴ گرن کوپه با پیشرانه‌های معمول بنزینی و دیزلی به بازار عرضه خواهد شد که با سری ۴ کوپه و کانورتیبل مشترک هستند. پرچم‌دار خانوادهٔ این کوپهٔ چهاردر مدل M440i خواهد بود که به یک پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی توربوشارژ با تکنولوژی هیبریدی خفیف مجهز خواهد بود. این موتور مثل نسخهٔ کوپه، ۳۸۲ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

ب‌ام‌و سری ۴ گرن کوپه آماده رونمایی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها