حوادث بین الملل؛ ایالت یوتای آمریکا

رقصیدن با خواهرسر میز شام پس از قتل مادر

پس از 15 سال فاش شد

ردپای بهلول در ماجرای ناپدید شدن یک زن

پرونده پیرمرد شیطان‌ صفت که دختر نوجوانی را کشته و در باغچه دفن کرده بود با کشف رد زنی در خانه‌اش وارد مرحله تازه‌ای شد. این زن 15 سال قبل وقتی برای پیدا کردن شوهرش به خانه بهلول رفت ناپدید شد.
کد خبر: ۱۲۹۷۳۸۶

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از روزنامه جام‌جم، بهلول متهم 61 ساله‌ای است که اوایل مرداد سال گذشته دختر ۱۵ساله‌ای به نام شیما را فریب داد و زمانی که او از خانه بیرون آمد وی را به خانه خودش در یکی از محله‌های تهران دعوت کرد، اما سرنوشت تلخی را برای آن دختر رقم زد و بعد از خفه کردن این دختر با شال، جسد او را در باغچه خانه زن صاحبخانه‌اش دفن کرد.

با اعتراف بهلول استخوان و بقایای به‌جا مانده از جسد شیما در آن خانه کشف شد. این در حالی بود که خانواده‌ای که شیما را به سرپرستی گرفته و بزرگ کرده بودند، از متهم شکایت کرده و خواستار مجازات او بودند.

در ادامه ماموران با دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران به تحقیقات از بهلول ادامه دادند که او درباره انگیزه‌اش از قتل شیما گفت: معتاد به شیشه هستم. مقتول 50 روز در خانه‌ام بود. آن دختر قرص اعصاب می‌خورد و آن شب چون قرص اعصاب برایش نخریدم عصبانی شد و به همسرم که از من جدا شده و دو دخترم فحاشی کرد که عصبانی شده و با شال او را خفه کردم.

با توجه به پیدا شدن کفش‌های زنانه در خانه بهلول ماموران به تحقیقات ادامه دادند تا این‌که دو روز پیش مردی به اداره دهم پلیس آگاهی تهران آمد و اطلاعات جدیدی را در اختیار پلیس قرار داد.

این مرد به ماموران گفت: بهلول با مرد معتادی آشنا بود و برای مصرف مواد به خانه او می‌رفت. گاهی آن مرد همسرش را نیز با خود به خانه بهلول می‌برد. روابط بهلول و آن مرد خوب بود. 15 سال قبل، شوهر آن زن که کارتن‌خواب شده بود خانه را ترک کرد و جست‌و‌جوی همسرش برای یافتن او بی‌نتیجه ماند.

در ادامه او برای گرفتن ردی از سرنوشت شوهرش نزد بهلول رفت، اما بعد از آن ناپدید شد. در این 15 سال آنها همه جا را جست‌و‌جو کردند، اما ردی از او به دست نیاوردند. سال‌ها بعد فرزندانش برای ادامه زندگی به خارج از کشور رفتند و او فقط خواهری دارد که وی نیز از سرنوشت خواهر گمشده‌اش بی‌اطلاع است.

با اطلاعاتی که این مرد در اختیار پلیس قرار داد، آنها تحقیقات را ادامه دادند که معلوم شد گفته‌های او صحت دارد و زنی در آن زمان گمشده است بنابراین برای رازگشایی از سرنوشت این زن تحقیقات از بهلول را در اداره دهم پلیس آگاهی تهران آغاز کردند تا سرنوشت این زن مشخص شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها