مسوول سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین‌دژ گفت: در طی کمتر از ۴۸ ساعت گذشته در ۲ حادثه جداگانه انفجاز گاز در ۲ منزل مسکونی چهار نفر از شهروندان دچار مصدومیت شدید شدند.
کد خبر: ۱۲۹۵۴۹۲
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، مجید نوربیگی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حادثه اول در یک منزل مسکونی در محله ۱۷ شهریور این شهر روی داد که ماموران آتش نشانی به محض اطلاع بلافاصله خود را به محل حادثه رساندند.
 
انفجار گاز شهری در شاهین‌دژ چهار مصدوم برجا گذاشت
وی ادامه داد: در این اتفاق سرایت آتش به شلنگ بخاری گاز موجب انفجار و تخریب بخشی از منزل و همچنین مصدومیت شدید و سوختگی بالای ۶۰ درصد سه نفر از اعضای یک خانواده شد.
مسوول سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین‌دژ بیان کرد: پدر و مادر و فرزند مصدومان این حادثه بودند که به علت شدت جراحت وارده جهت مداوا به مراکز درمانی ارومیه اعزام شدند.
نوربیگی با بیان ایکه حال عمومی یکی از مصومان وخیم گزارش شده است، بیان کرد: این حادثه به علت آتش گرفتن وسایل کنار بخاری و سرایت به شلنگ گاز و در نهایت انفجار منجر شده بود.
 
وی همچنین از افنجار یک بخاری گازی دیگر در خیابان شهید ترابی شاهین‌دژ خبر داد و گفت: در این حادثه نیز یک بانوی میانسال که به تنهایی زندگی می‌کرد دچار سوختگی شد که جهت مداوا به بیمارستان اعزام شد.
نوربیگی تاکید کرد: همه ساله در هنگام آغاز فصل سرما به دلیل بی‌توجهی برخی شهروندان در نصب و استفاده از تجهیزات گرمایشی، شاهد وقوع برخی حوادث جبران ناپذیر هستیم که از شهروندان درخواست می‌شود با رعایت نکات ایمنی و جدی گرفتن توصیه‌های لازم از بروز انگونه حوادث جلوگیری کنند.
هم‌اکنون این سازمان در شاهین‌دژ در قالب یک ایستگاه، ۱۰ نفر پرسنل عملیاتی و با برخورداری از چهار دستگاه خودرو و یک آمبولانس، عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را انجام می‌دهد.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها