مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران با اعلام پایان آواربرداری در پی انفجار گاز در روستای علی آباد پاکدشت از کشته شدن۲ نفر و مصدومیت ۵ نفر خبر داد.
کد خبر: ۱۲۹۵۳۴۹
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، شاهین فتحی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در خصوص پایان آواربرداری حادثه انفجار روستای علی‌آباد پاکدشت اظهار کرد: در ساعت ۱۹ امشب به دلیل انفجار کپسول گاز در منزل مسکونی علی آباد پاکدشت و ایجاد شدن آوار، بلافاصله دو تیم جستجو و نجات شهری از هلال احمر پاکدشت به محل حادثه اعزام شدند.
 
سه تن کشته و چهار نفر مصدوم در پی حادثه انفجار گاز در منزل مسکونی پاکدشت
وی گفت: پس از ارزیابی اولیه، مشخص شد این حادثه دو کشته و چند مصدوم برجای گذاشته است.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران با اشاره به این که بدون فوت وقت، عملیات امداد و نجات آغاز شد، ادامه داد: نجاتگران عملیات جستجو و نجات را آغاز و با کمک عوامل آتش نشانی، آوار برداری در محل حادثه را انجام دادند.
فتحی اضافه کرد: پس از حدود یک ساعت تلاش، ۴ نفر که دچار سوختگی شدید شده بودند از زیر آوارها خارج و با کمک عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شدند.
وی با اشاره به این که بومیان اصرار داشتند یک نفر دیگر در زیر آوار قرار دارد، تصریح کرد: پس از این که نجاتگران اطمینان پیدا کردند یک نفر دیگر در زیر آوارها محبوس شده است، با هماهنگی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان، دو تیم آنست همراه با دو قلاده سگ به محل حادثه اعزام شدند تا عملیات جست‌وجو و نجات توسط سگ‌های زنده‌یاب ادامه پیدا کند.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران عنوان کرد: پس از حدود دو ساعت جست‌وجو و نجات، مصدوم پنجم در زیر آوارها پیدا و با وسایل تخصصی نجات در آوار، از زیر آوارها خارج و پس از اقدام‌های اولیه توسط آمبولانس هلال احمر به مرکز درمانی انتقال داده شد.
فتحی خاطرنشان کرد: انفجار کپسول گاز توسط کارشناسان آتش‌نشانی تأیید شد و به گفته کارشناسان علت این حادثه بود.
وی افزود: شماره ۱۱۲ به عنوان ندای امداد و نجات جمعیت هلال احمر، در طول شبانه روز آماده خدمت رسانی به هموطنان است.
همچنین سوری، فرمانده ایستگاه آتش نشانی شریف آباد: حادثه آتش سوزی بر اثر انفجار کپسول گاز در منزل مسکونی بوده است. بر اثر این حادثه ۳ تن کشته و ۴ نفر مصدوم شدند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها