حرف‌هاش بوی ازدواج میده

آیا این مرد آمادگی ازدواج دارد؟؟

در ایران، آمادگی ازدواج به این معنیه که حداقل تکلیف تحصیل، سربازی و شغل مرد مشخص باشه. البته نه اینکه همه این کارها رو به انجام رسونده باشه، فقط باید بدونه که در این موارد چه تصمیمی داره و آینده‌اش رو به کدام سمت میخواد ببره. مردی که هنوز نمیدونه در کدوم شهر یا کشور میخواد زندگی کنه یا میخواد چکاره بشه؛ آمادگی لازم برای ازدواج رو نداره، حتی اگه دیوانه‌وار عاشق شما باشه.
کد خبر: ۱۲۹۵۲۱۷

اهل عمله و صرفا در رویا زندگی نمیکنه

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رادیو عشق ، مردی که آمادگی ازدواج داره، در رویاها سیر نمیکنه. اگه حرف از عشق، ازدواج و تعهد میزنه، بهش عمل میکنه. این مردان، تا زمانی که مطمئن نباشن که طرف مقابل‌شونو برای ازدواج میخوان، حرفی نمیزنن و قولی نمیدن.

زندگی‌اش هدفمنده

در ایران، آمادگی ازدواج به این معنیه که حداقل تکلیف تحصیل، سربازی و شغل مرد مشخص باشه. البته نه اینکه همه این کارها رو به انجام رسونده باشه، فقط باید بدونه که در این موارد چه تصمیمی داره و آینده‌اش رو به کدام سمت میخواد ببره. مردی که هنوز نمیدونه در کدوم شهر یا کشور میخواد زندگی کنه یا میخواد چکاره بشه؛ آمادگی لازم برای ازدواج رو نداره، حتی اگه دیوانه‌وار عاشق شما باشه.

حرف‌هاش بوی ازدواج میده

مردانی که آمادگی ازدواج دارن، معمولا درباره معیارها، خانواده، اهداف و آرزوها، کار و درآمد، فرزند، خانه، گرانی، انتظارات، اخلاقیات و هر موضوع دیگه‌ای که به ازدواج مربوط میشه حرف میزنن. این افراد در صحبت‌هاشون بیشتر از کلمه «ما»، به جای «من» استفاده میکنن. همچنین سوالات‌شون از شما مشخصه: اونها درباره سبک زندگی شما، رسم و رسومات خانواده‌تون، دامادهای دیگه، شرایط، عقاید، مهریه، خرج و برج عروسی و درباره آرزوهاتون از شما میپرسن. تیم فوتبال مورد علاقه‌تون رو هم به این موارد اضافه کنین؛ احتمالا میخوان بدونن در آینده سر مسابقات فوتبال دعواتون میشه یا نه!

آیا این مرد آمادگی ازدواج دارد؟؟

در حد متوسط، توانایی تامین زندگی خانواده رو داره

چه از نظر مادی و چه از نظر روانی، مردی که میخواد خانواده تشکیل بده، توان و قدرت رسیدگی به یه خانواده رو داره، هر چند به ساده‌ترین شکل. اون از قبل خودشو برای این کار آماده کرده. البته ممکنه در ابتدای زندگی از کمک دیگران هم استفاده کنه تا بتونه کم کم مستقل بشه.

تلاش میکنه رشد کنه و هم باعث رشد شما بشه

مردی که آمادگی ازدواج داشته باشه، برای پیشرفت و رشد کردن خودش تلاش میکنه و هم به شما کمک میکنه که رشد کنین. چنین مردی، ازتون حمایت میکنه، پشتیبان شماست، شما رو محدود نمیکنه و هرگز مانع پیشرفت شما نمیشه.

رابطه‌شو به خانواده‌اش اعلام میکنه

مردی که تصمیم به ازدواج با شما داره، شما رو از کسی پنهان نمیکنه. از اینکه به اطرافیان بگه میخواد ازدواج کنه، ابایی نداره. به محض اینکه چنین مردی شما رو برای ازدواجش در نظر گرفت، درباره شما با خانواده و اطرافیانش صحبت میکنه. اون شما رو به عنوان همکار، آشنا یا دوست معرفی نمیکنه، بلکه نامزد، همسر آینده یا حداقل فامیل آینده معرفی میکنه و این عناوین رو با خوشحالی در مورد شما به کار میبره.

به دنبال روابط کوتاه‌مدت نیست

مردی که آماده ازدواجه، همزمان با چند نفر وارد رابطه نمیشه، خیانت نمیکنه و اهل روابط کوتاه‌مدت برای سرگرمی نیست. اگه احساس میکنین شریک عاطفی‌تون آمادگی تعهد رو نداره، بهتره فکر ازدواج با اون رو از سرتون بیرون کنین. لطفا منتظر معجزه نباشین. اگه خودش نخواد، حتی عشق شما هم نمیتونه ناگهان اونو منقلب و سر به راه کنه.

چطور مردی که اهل ازدواج باشه رو جذب کنم؟

برای جذب یه مرد خوب، باید خودتون هم یه سری ویژگی‌ها و مهارت‌هایی رو داشته باشین تا با شخص مناسب آشنا بشین و رابطه رو خوب پیش ببرین. توصیه می‌کنیم برای آموزش دیدن این مهارت‌های کاربردی و موثر برای جذب مرد خوب و متعهد، در دوره جذب عشق از آشنایی تا ازدواج شرکت کنین.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها