درآمد 3 میلیارد دلاری کال آو دیوتی در یک سال اخیر

در پی انتشار بازی Call of Duty: Black Ops Cold War فرانچایز کال آو دیوتی توانسته طی یک سال گذشته بیش از ۳ میلیارد دلار برای اکتیویژن درآمد به همراه داشته باشد. این بالاترین آمار فروشی است که فرانچایز تاکنون تجربه کرده.
کد خبر: ۱۲۹۲۰۷۶

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از ویجیاتو، بر اساس تایید اکتیویژن، نسخه‌های فروخته‌شده از Call of Duty امسال ۴۰ درصد افزایش پیدا کرده و همچنین بیش از ۲۰۰ میلیون نفر عناوین آن را تجربه کرده‌اند. کال آو دیوتی روی پی سی و کنسول هم کلی رکورد شکسته که مهم‌ترینِ آن‌ها بیشترین زمان صرف شده برای بازی توسط مخاطبان در ماه نوامبر بود.

Black Ops Cold War جدیدترین عنوان این فرانچایز محبوب است و مخاطبان باید به زودی منتظر محتوا و آپدیت‌های رایگان برای آن باشند. این بازی شامل ایونت‌های اجتماعی مختلفی است و حالا بخش آنلاین آن با وارزون و مدرن وارفر ترکیب خواهد شد. وارزون از زمان عرضه در سال ۲۰۱۹ بیش از ۸۵ میلیون بازیکن به خود جلب کرده که در نوع خود شگفت‌انگیز است.

در اخبار مرتبط خواندیم، Call of Duty: Black‌ Ops Cold War هفته گذشته پرفروش‌ترین بازی در کشور انگلستان بود اما این هفته نتوانست از پس فیفا ۲۱ برآید و در جایگاه دوم قرار گرفت. همچنین چندی پیش یک بخش جدید از این بازی تحت عنوان Dropkick به شکل تصادفی لو رفت.

لازم به ذکر است که بازی Call of Duty: Black Ops Cold War هم‌اکنون روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس در دسترس قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها