اختلال خواب در کودکان و نشانه های اختلال خواب در کودکان و کودکان به چقدر خواب احتاج دارند و علائم اختلال خواب در کودکان و جدی بودن اختلالات خواب کودک.
کد خبر: ۱۲۸۶۶۲۶

اختلالات خواب

به گزارش جام جم آنلاین ،اختلالات خواب در کودکان و نوجوانان شایع است. حتی نوزادان ممکن است اختلالات خواب داشته باشند. مطالعات نشان داده است که کیفیت پایین و یا کمبود خواب در کودکان با مشکلات زیادی همراه است ، از جمله مشکلات تحصیلی ، رفتاری ، رشد و اجتماعی ، ناهنجاری های وزن و سایر مشکلات سلامتی. مشکلات خواب کودکان نه تنها بر سلامت کودک تأثیر می گذارد ، بلکه می تواند بر پویایی خانواده و خواب والدین یا خواهر و برادر تأثیر بگذارد. کودکان ممکن است از مشکلات خواب ماندن رنج ببرند. مشکلات خواب مانند رفتارهای غیر عادی یا مختل کننده در هنگام خواب مانند راه رفتن در خواب یا سایر علائم پاراسمونی که در نزدیکی شروع خواب مانند سندرم پاهای بی قرار رخ می دهد و علائم روز مانند خواب آلودگی بیش از حد ، کاتاپلکسی و سایر موارد. در حالی که بزرگسالان ممکن است از همان مشکلات رنج ببرند ، علت ، ارائه و یافته های مرتبط با آن در کودکان ممکن است بسیار متفاوت از بزرگسالان باشد. علاوه بر این ، جنبه های رشد کودکی نقش مهمی در خواب کودکان دارد ، مانند موارد بی خوابی در اوایل کودکی و سندرم فاز خواب تأخیر در نوجوانان.

درمان اختلالات خواب کودکان

یک مرکز بزشکی به سرعت متوجه شد که درمان اختلالات خواب کودکان با تعیین انتظارات در مورد خواب طبیعی کودکان شروع می شود. برنامه های اصلاح رفتار ممکن است برخی از مشکلات خواب را برطرف کنند.
استفاده از بیداری های برنامه ریزی شده ، تقویت مثبت و سایر روش ها ممکن است در برخی موارد از اختلالات خواب مفید باشد. در موارد دیگر ، پزشک ممکن است داروها یا مکمل هایی را برای درمان اختلال خاص خواب یا بیماری زمینه ای توصیه کند. سرانجام ، در برخی موارد ، ارزیابی انجام مداخلات خاص توسط متخصص آلرژی ، جراحی گوش ، حلق و بینی (گوش و حلق و بینی) ، ارتودنسی یا سایر تخصص ها توصیه می شود. در مورد آپنه انسدادی خواب ، ممکن است فشار مثبت مداوم در راه هوایی توصیه شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها