معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی:

افراد جدید جایگزین متقاضیان بدحساب مسکن ملی می‌شوند

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: پذیرفته شدگان مسکن ملی چنانچه نسبت به واریز وجه در زمان مقرر اقدام نکنند در سامانه طرح اقدام ملی به طور خودکار حذف می‌شوند و افراد جدید جایگزین آنها خواهند شد.
کد خبر: ۱۲۸۳۸۶۹

به گزارش جام جم آنلاین از وزارت راه و شهرسازی، محمود محمودزاده در خصوص احتمال حذف شدن بخشی از واجدان شرایط طرح اقدام ملی مسکن، اعلام کرد: افرادی که به عنوان پذیرفته شده نهایی تعیین شده باشند و به آنها برای واریز وجوه اولیه طرح اقدام ملی مسکن پیامک ارسال شده باشد و در زمان مقرر نسبت به واریز وجه اقدام نکنند در سامانه طرح اقدام ملی به شکل سیستماتیک حذف خواهند شد و افراد جدید جایگزین آنها خواهند شد.

وی در خصوص انتظارات وزارتخانه از استان‌ها برای تسریع در روند اجرای طرح اقدام ملی در استان‌های سراسر کشور، گفت: با توجه به اهمیت موضوع و توصیه‌های مقام معظم رهبری و دستورات رییس جمهوری مبنی بر تکمیل به موقع واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی بیشترین اختیارات و امکان تصمیم‌گیری در موارد مختلف با تنظیم چارچوب‌های اصلی آن به استان‌ها تفویض شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: هم‌اکنون در استان‌ها با مدیریت استانداران در قالب شورای مسکن استان در خصوص طرح اقدام ملی مسکن و چگونگی رفع موانع آن استان به استان تصمیم‌گیری می‌شود تا روند اجرای طرح اقدام ملی مسکن، سرعت داده شود.

معاون مسکن و ساختمان ادامه داد: تصمیماتی که در شورای مسکن استان به مدیریت استاندار اخذ می‌شود تصمیماتی است که به اجرا نزدیک است و موانع و مشکلات استانی در این تصمیم‌گیری‌ها لحاظ می‌شود.

محمودزاده تصریح کرد: با توجه به تصمیمی که مشخص شده و انتظار عمومی که وجود دارد تا واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی در دولت دوازدهم به اتمام برسد طبیعی است که برنامه‌ریزی‌ها در تکمیل و تحویل به موقع این پروژه‌ها سمت و سو گرفته است.

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در خصوص اجرای طرح اقدام ملی مسکن بر تولید مسکن با الگوهای الحاق، تغییر کاربری و شهرک‌ سازی، تاکید کرد و به تمامی دست اندرکاران طرح اقدام ملی مسکن یادآور شد تا بر اجرای شیوه نامه ابلاغ شده، جهت تسریع در تولید مسکن ملی، اهتمام داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها