ویژه برنامه‌های روز اربعین در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) روی آنتن تلویزیون می‌رود.
کد خبر: ۱۲۷۹۰۵۲

پخش زنده برنامه‌های اربعین حسینی در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)

به گزارش گروه سیما جام جم آنلاین از خبرنگاران جوان، ویژه برنامه‌های روز اربعین در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) روی آنتن شبکه قرآن و پنج سیما و رادیو تهران می‌رود.

این ویژه برنامه‌ها پنج شنبه ۱۷ مهر ماه با حضور سخنرانان و ذاکرین آل الله علیهم السلام بدون حضور جمعیت به صورت زنده از شبکه‌های سیما پخش می‌شود.

این ویژه برنامه‌ها در روز اربعین از ساعت ۸ صبح با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حائری زاده، مرثیه سرایی حاج حمید رمضانپور و قرائت زیارت اربعین توسط حاج احمد زین العابدین فرد و از ساعت ۱۱ با قرائت زیارت اربعین با نوای حاج مهدی سماواتی برگزار می‌ شود که از شبکه قرآن سیما به صورت مستقیم پخش خواهد شد.

در ادامه این برنامه‌ها از ساعت ۱۳ ویژه برنامه ظهر اربعین با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین میلانی نژاد و قرائت زیارت اربعین توسط حاج محمدرضا غلامرضازاده به طور زنده به روی آنتن شبکه قرآن سیما و رادیو تهران می‌رود.

شایان ذکر است، عاشقان و دلدادگان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز اربعین نیز مراسم قرائت زیارت اربعین با نوای حاج حمید رمضانپور را از شبکه پنج سیما به صورت زنده و مستقیم مشاهده نمایند. تلاوت قرآن و اذان ظهر نیز از آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) به صورت مستقیم از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد.

با توجه به تدابیر و اقدامات پیشگیرانه در خصوص شیوع ویروس کرونا این برنامه‌ها بدون حضور جمعیت خواهد بود و علاقه مندان می‌توانند از شبکه قرآن و پنج سیما این برنامه را مشاهده نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها