سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، نسل جدید کماکان از موتور ۱.۶ لیتری چهار سیلندر بهره می برد اما مانند بسیاری از خودروهای امسال دارای دو محرکه بنزینی و برقی خواهد بود تا بدین ترتیب هیوندای از رقابت داغ خودروهای هیبریدی عقب نمانده باشد.
طراحان هیوندای با استفاده از مدل های سه بعدی دست به تغییرات زیادی در نمای جلو و عقب خودرو زده اند و جلو پنجره بزرگ و چراغ های کشیده LED در نسل جدید کاملا خودنمایی می کند. بخش جانبی بدنه خودرو نیز با خطوط بیشتری ساخته خواهد شد تا بهبود عملکرد آیرودینامیکی باعث بهبود شتاب گیری و کاهش مصرف سوخت خودرو شود.
نسل چهارم توسان از نسل های قبلی عریض تر خواهد بود. ادواردو رامیرز- یکی از طراحان توسان با شجاعانه خواندن اقدام این خودروساز در تغییرات ظاهری گفته است: توسان یکی از مدل های غرورآمیز ما است و ایجاد تغییرات در مدل های موفقی نظیر توسان چالش بزرگی است. با این حال ما خواسته ایم رو به جلو حرکت کنیم و نوآور باشیم.
در فضای داخلی نیز بزرگ ترین تغییر نسبت به نسل قبل، به کارگیری نسل جدید سیستم گردش و تصفیه جریان هوا بوده است. برخی از آپشن های فیزیکی نیز حذف و به پنل کنترل ۱۰.۲۵ اینچی منتقل شده است. امکانات امنیتی جدید، ایربگ مرکزی و قابلیت پارک از راه دور از دیگر امکانات اضافه شده به خودروهای جدید است.
هیوندای هم چنین با ارتقای سیستم تعلیق نسل قبلی موفق به بهبود عملکرد خودرو در کاهش ضربه و ارتعاش در مسیرهای ناهموار شده است.
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگوی «جامجم» با نماینده ولیفقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان شد