نماینده نیشابور در مجلس از وزیر فرهنگ خواست تا درباره پرداخت بیمه خبرنگاران اقدامات لازم انجام شود.
کد خبر: ۱۲۶۸۸۹۳
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، هاجر چنارانی نماینده نیشابور در مجلس شورای اسلامی  در نشست علنی امروز (یکشنبه، 25 خرداد) قوه مقننه و  با اشاره به گزارش وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: مشکلات بسیاری از جمله کمبود بودجه در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی وجود دارد.
وی با بیان اینکه یکی دیگر از مشکلات که سالیان است به آن توجهی نشده، موضوع ارتقای چارت سازمانی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی است، ادامه داد: در بسیاری از شهرستان ها ادارات ارشاد همچنان تحت نظر معاونت ویژه استاندار اداره می شوند.
نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی افزود: ارتقای ادارات در سطح ملی باید به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد، از سوی دیگر ادارات ارشاد از کمبود تجهیزات رنج می برند که این مشکل نیز باید مورد توجه وزارت ارشاد قرار گیرد.
وی با تاکید بر ثبت رویدادها به عنوان یکی از اقدامات کلانی که در سال های اخیر به آن توجه شده تصریح کرد: 10 تیرماه سالروز ورود امام رضا (ع) به نیشابور است و این روز باید ثبت شود. همچنین رویدادهای دیگری وجود دارد که ضبط آنها باید در اولویت قرار گیرد.
چنارانی با اشاره به اظهارات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درخصوص شهرهای خلاق گفت: نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه فعالیت هایی دارند که می توان به عنوان درگاه بین المللی ثبت کرد و این می تواند گام بلندی برای تقویت گردشگری باشد.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم تاکید کرد: در ارتباط با حقوق خبرنگاران، بیمه آنها باید هر چه سریعتر انجام شود، همچنین امور زیرساختی ثبت رسانه ها نیز فراهم شود تا اقدامات مرتبط با ثبت با سرعت بیشتری انجام شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها