فصل دوم «نون خ» کلید خورد

ادای دین رسانه ملی به کرمانشاه

ظهر دیروز روستای پریان از مناطق دینور شهرستان صحنه استان کرمانشاه مملو از جمعیت مشتاق بود. جمعیتی که با علاقه، میزبان عوامل سریال «نون خ» بودند تا فصل دوم این مجموعه را در کنار عوامل سازنده آن در این خطه کلید بزنند. گر چه این فصل از سریال از هشت روز پیش کلید خورده اما آئین رسمی افتتاح فصل دوم این سریال روز گذشته با حضور مجید زین‌العابدین، مدیر شبکه یک سیما، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه، مهدی فرجی، تهیه‌کننده، سعید آقاخانی، کارگردان و دیگر نمایندگان و مدیران این استان برگزار شد. نکته قابل تامل این بود که مردم روستا برای برگزاری این مراسم زحمت زیادی کشیده بودند و نه تنها مسجد روستا را برای این کار آماده کرده بودند بلکه جاده را هموار کرده بودند تا مهمانان بدون هیچ مشکلی در این مراسم حاضر شوند. در بخش‌های مختلف این مراسم از اقبال عمومی مردم از فصل اول سریال «نون خ» گفته شد.
کد خبر: ۱۲۴۱۸۶۷

لطف مردم کرمانشاه به نورالدین خانزاده
سعید آقاخانی، کارگردان این سریال ضمن تشکر از مدیر شبکه یک و استاندار کرمانشاه گفت: واقعا ما در کمال آرامش در این روستا کار می‌کنیم، از حمایت‌های مردم تشکر می‌کنم که بی‌اندازه نسبت به ما لطف دارند و همیشه به ما کمک کرده‌اند.
مهدی فرجی، تهیه‌کننده این سریال هم عنوان کرد: ما از این همه شور و شعف مردم کرمانشاه غافلگیر شدیم، ضمن اینکه از اهالی منطقه علاوه بر تشکر عذرخواهی هم می‌کنیم چرا که در طول زمان فیلمبرداری این سریال دشواری هایی به مردم تحمیل می‌شود. سریال نون خ قرار است در فصل دوم بیشتر به مردم کرد کرمانشاه بپردازد. وی عنوان کرد: قبل از آنکه فصل اول سریال نون خ کلید بخورد با سعید آقاخانی درباره سریال صحبت کردم و او از همان ابتدا تاکید داشت که دلش می‌خواهد سریالی از اقوام کرد کارگردانی کند که خوشبختانه این اتفاق افتاد.

امیدواری برای ادامه «نون.خ»
مجید زین‌العابدین، مدیر شبکه یک سیما در این مراسم گفت: وقتی به قلبم مراجعه می‌کنم آنچه از مردم کرمانشاه خطور می‌کند، مهربانی آنها است. مردم کرد بسیار مهربان هستند و خوشحالیم که با سریال نون خ به مردم این منطقه می‌پردازیم. از اینکه در جمع مردم شریف استان کرمانشاه حضور داریم قدردانی می‌کنیم، خوشحالیم که به غیر از همان خبر تلخ زلزله که دو سه سال پیش اتفاق افتاد بقیه اخبار حاکی از نشاط، زندگی و سلامت در این منطقه بوده است. امیدواریم سعید آقاخانی دیگر فصل‌های سریال نون خ را برای مردم کرد عزیز کشورمان طراحی و کارگردانی کند.

رسانه ملی، همراه منصف کرمانشاهی‌ها
هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه در این مراسم گفت: از عوامل سریال نون خ و رسانه ملی تشکر می‌کنم و خوشحالم که این توفیق نصیب استان کرمانشاه و ما می‌توانیم در قالب این سریال زیبایی‌های استانمان را به مردم اقصی نقاط ایران معرفی کنیم. روز گذشته در جلسه‌ای که با آقای فرجی، تهیه‌کننده سریال داشتم او از مهمان‌نوازی مردم روستای پریان تعریف و تمجید کرد. همچنین لازم می‌دانم از دکتر علی عسکری، رئیس رسانه ملی تشکر کنم زیرا صدا و سیما، منصفانه در روزهای غم و شادی، کمک زیادی به استان کرمانشاه کرده است. همچنین از سعید آقاخانی، هنرمند توانمند و نام‌آشنا تشکر می‌کنم.
افشین امینی، مدیرکل صدا و سیمای استان کرمانشاه با ابراز خوشحالی از تولید فصل دوم سریال «نون خ» در این استان گفت: این خطه از ایران متشکل از اقوام گوناگون است و مرزدارانش همیشه از مرزهای پرافتخار ایران دفاع کرده‌اند. مردم از فصل اول این سریال استقبال زیادی کردند و خوشحالیم که فصل دوم این سریال باز هم در این منطقه کلید خورده است. وی ادامه داد: صدا و سیمای مرکز کرمانشاه آماده هر گونه همکاری با هنرمندان کشور است تا چهره زیبای کرمانشاه سرافراز را به دنیا معرفی کند.

فاطمه عودباشی

رسانه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها