قاچاقچی معروف به سلطان هروئین که بر سر پاتوق فروش مواد مخدر با قاچاقچی دیگری درگیر شده بود، در دره فرحزاد با شلیک گلوله به قتل رسید.
کد خبر: ۱۲۴۰۰۷۳

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، شامگاه هفتم آذر امسال یکی از ماموران کلانتری باغ فیض با رحیم دشتبان، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از کشف جسد مردی حدود 35 ساله در دره فرحزاد خبر داد. با دستور بازپرس جنایی تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای رازگشایی از این جنایت در دره فرحزاد در غرب پایتخت حاضر شدند. آنها با حضور در این محل مشاهده کردند که مرد جوان از ناحیه کمرش مورد اصابت گلوله قرار گرفته که گلوله کمر را شکافته و وارد قلب این مرد شده و مرگ او را رقم زده است.
بررسی‌های اولیه نشان داد مدت زمان کوتاهی از مرگ وی گذشته است. جسد مرد ناشناس به پزشکی قانونی منتقل و پرونده‌ای در ارتباط با این جنایت در شعبه دهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران تشکیل شد. ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای روشن‌شدن ابعاد این پرونده به تحقیق از افرادی که به دره فرحزاد در رفت و آمدند، پرداختندکه معلوم شد آنها مقتول را می‌شناسند. یکی از آنها در جریان تحقیقات پلیسی گفت: مقتول از قاچاقچیان معروف غرب تهران بود و میان افراد معتاد و قاچاقچیان به سلطان هروئین معروف بود. افراد زیادی از او حساب می‌بردند. همین باعث شده که او و یک قاچاقچی دیگر که در دره فرحزاد مواد مخدر می‌فروختند با هم دچار اختلاف شوند و هر کدام سعی می‌کرد این محل را پاتوق خودشان کنند. ساعت 9 شب هفتم آذر با هم درگیر شدند که با حضور پلیس اختلاف‌شان پایان یافت. ساعت 12 شب دوباره با هم درگیر شدند که با قتل یک نفر از آنها پایان گرفت.
با شناسایی هویت عامل جنایت که یک قاچاقچی حرفه‌ای است، او تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و جست‌وجو برای دستگیری وی از سوی پلیس جنایی تهران ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها