مرد قناد که برای افشا نشدن راز ارتباط پنهانی‌اش با زن متاهل، نامزدش را به قتل رسانده بود با حکم قضات جنایی به قصاص محکوم شد. به گزارش خبرنگار جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از 21 آبان سال گذشته و به دنبال ناپدید شدن دختر دانشجوی علوم غذایی در کرج آغاز شد. یک روز بعد جسد سوخته دختر جوان در منطقه آتشگاه پیدا شد و ماموران خیلی زود به نامزد او مشکوک شده و مرد جوان را بازداشت کردند.
کد خبر: ۱۲۳۸۲۲۷

پسر جوان به نام سهیل در تحقیقات مقدماتی منکر قتل شد، اما در ادامه لب به اعتراف گشود و گفت: به زنی متاهل علاقه‌مند شده و با او ارتباط داشتم. نامزدم متوجه این خیانت شده بود و قصد داشت خیانت ما را علنی کند. به همین خاطر تصمیم به قتل او گرفتیم. روز حادثه به دنبال نامزدم رفتم. قرار بود، او با زن متاهل صحبت کند. شهلا به دنبال ما آمد و وقتی در ماشین نشستیم، طنابی را که از قبل تهیه کرده بودیم دور گردن نامزدم انداخته و خفه‌اش کردیم. بعد هم جسدش را در منطقه آتشگاه از ماشین بیرون انداخته و آتش زدیم.
پس از این اعترافات، شهلا هم دستگیر شد و به همدستی در این جنایت اعتراف کرد.
زن و مرد خیانتکار حدود یک ماه قبل در شعبه اول دادگاه کیفری استان البرز به ریاست قاضی قیومی و با حضور قاضی فیروز رنجبر پای میز محاکمه قرار گرفتند و به دفاع از خود پرداختند.
در این جلسه اولیای دم برای دامادشان درخواست قصاص کردند.
سهیل هم به تشریح جنایت پرداخت و مدعی شد به خاطر ارتباط با شهلا نامزدش را به قتل رسانده بود.
در ادامه رسیدگی به این پرونده، شهلا در جایگاه قرار گرفت و اتهاماتش را انکار کرد.
پس از آخرین دفاع متهمان و وکلای مدافع آنها، قضات سهیل را به اتهام قتل به قصاص و شهلا را به زندان محکوم کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها