لئو در انتظار بهترین توافق با باشگاه پرسپولیس

جونیور فعلا باید در لیست سرخ‌ها بماند

مدیران باشگاه پرسپولیس قصد آن را دارند تا هرچه زودتر جونیور براندائو، مهاجم برزیلی خود را به باشگاه لودوگورتس بلغارستان برگردانند اما این کار آسانی به نظر نمی‌رسد و پرسپولیسی‌ها را وارد یک چالش جدی کرده است. قرارداد جونیور براندائو که بیش از ۵۷۰ هزار دلار ارزش دارد، در ابتدای فصل به صورت قرضی از یک باشگاه بلغارستانی منعقد شد.
کد خبر: ۱۲۳۷۹۴۶

این بازیکن در پایان فصل می‌تواند از پرسپولیس جدا شود یا قراردادش را به صورت قطعی تمدید کند. جالب این‌که جونیور توسط مدیر برنامه‌های دیگری به باشگاه پرسپولیس با رقم‌های بسیار پایین و باورنکردنی از لحاظ مالی، پیشنهاد شده بود اما در نهایت فردی به نام لئو که مدیر برنامه‌های برزیلی این بازیکن محسوب می‌شود، او را با باشگاه پرسپولیس پیوند داد. لئو البته کلی مزایا از پرسپولیسی‌ها گرفت و فقط یک امتیاز به سرخپوشان داد؛ این‌که اگر جونیور با پیراهن پرسپولیس درخشش داشت و به یک تیم خارجی منتقل شد مدیران باشگاه پرسپولیس می‌توانند بخشی از قرارداد این بازیکن برزیلی را به سود باشگاه بردارند.
البته ناگفته پیداست که جونیور آنقدر بی‌کیفیت بوده که نه‌تنها نمی‌توان فکری به حال درخشش او در پرسپولیس کرد بلکه امکان ندارد از پرسپولیس منتقل شود و نشان داده که لیاقتش را ندارد تا کار خاصی برای باشگاه کند. او نزد هواداران و اعضای این تیم به عنوان یک بازیکن معمولی شناخته می‌شود؛ فوتبالیستی که حتی ثابت کرده در استپ کردن توپ‌ها هم مشکل دارد.
به هر حال مدیران باشگاه تلاش می‌کنند تا هرچه زودتر و قبل از پایان نیم‌فصل، تکلیف جونیور را مشخص کنند. آنها امیدوار بودند که روز چهارشنبه هفته گذشته برگه فسخ قرارداد با جونیور امضا شود اما این فقط یک ایده برای باشگاه پرسپولیس بود؛ در سمت دیگر لئو مدیربرنامه‌های جونیور هیچ انگیزه‌ای برای این کار نمی‌بیند زیرا معتقد است اگر جونیور تا پایان فصل در جمع سرخپوشان بماند، نه‌تنها پول کامل خود را دریافت می‌کند، بلکه پرونده دیگری برای پرسپولیس در فیفا تشکیل نخواهد شد!
اما محمدحسن انصاری‌فرد نظر دیگری دارد و خواهان قطع همکاری فوری با این بازیکن است. در همین مورد شنیده می‌شود جونیور هم خواهان فسخ قرارداد است اما مدیر برنامه‌های او در صورتی این کار را انجام می‌دهد که با باشگاه بهترین توافق برسد.
یکی از این توافقات می‌تواند تسویه‌‌حساب لئو با پرسپولیسی‌ها و سود گرفتن جونیور از این فسخ قرارداد باشد.
در غیر این صورت براندائو تا پایان فصل در جمع سرخپوشان باقی می‌ماند.
انصاری‌فرد وارد شرایطی شده که باید با صبر و حوصله بیشتری پرونده را پیگیری کند وگرنه توانایی فسخ قرارداد و توافق با مدیر برنامه‌های این بازیکن برزیلی را از دست می‌دهد. صبر پرسپولیسی‌ها می‌تواند جواب حرفه‌ای‌تری بدهد تا این‌که آنها با عجله بخواهند اقدام دیگری انجام دهند، زیرا لئو زیر بار هیچ توافقی غیر از آنچه که برایش سودی داشته باشد، نمی‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها