امیر للـه‌گانی از امضای تفاهم‌نامه با انجمن سینمای جوانان ایران برای برگزاری دوره‌های فیلمسازی در دانشگاه‌ها خبر داد.
کد خبر: ۱۲۳۷۷۷۸

امیر للـه‌گانی مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور و دبیر دهمین جشنواره بین‌المللی سیمرغ با اشاره به توسعه کمی و کیفی آثار راه‌یافته به این جشنواره بیان کرد: جشنواره در این دوره دیگر به ثبات خاصی رسیده است. در سال‌های گذشته نگاه جشنواره یک نگاه کمی بود، اما در سال‌های اخیر بیشتر به کیفیت آثار پرداخته‌ایم.
او با اشاره به این که ضرورت ارتقای کیفی آثار در هر دوره توضیح داد: در صحبت با داوران بخش‌های مختلف جشنواره به این نتیجه رسیدیم که رشد قابل توجهی در کیفیت آثار حاصل شده است که باید در دوره‌های بعدی نیز ادامه یابد.
للـه‌گانی با اشاره به راهکارهای افزایش کیفی آثار ادامه داد: یکی از راه‌های انجام این کار فعال کردن کانون‌های فرهنگی دانشگاه‌ها و برگزاری دوره‌های تخصصی هنری است. خوشبختانه در این زمینه زیرساخت‌های خوبی هم فراهم شده است. سال گذشته تفاهم‌نامه‌ای را با انجمن سینمای جوانان ایران امضا و آن را به تمام دانشگاه‌های کشور ابلاغ کردیم. این تفاهم‌نامه به این ترتیب است که دانشگاه‌های سراسر کشور با هماهنگی شعب انجمن در شهر خود می‌توانند دوره‌های تخصصی آموزش فیلمسازی را در دانشگاه‌ها برگزار کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها