با افزایش قیمت بنزین، قیمت خودروها هم رو به گرانی گذاشت به طوری که دیروز هر دستگاه پراید در بازار 48 میلیون و 500 هزار تومان نرخ‌گذاری شد.
کد خبر: ۱۲۳۷۷۲۴

به گزارش فارس، تجربه نشان داده افزایش قیمت بنزین در دنیا عاملی برای کاهش تمایل مردم به خرید خودرو و در نتیجه کسادی بازار خودروست. این اتفاق در بازار خودروی ایران نیز دور از انتظار نیست و برخی فعالان بازار خودرو معتقدند روند قیمتی بازار خودرو کاهشی خواهد بود. اما دیروز برخلاف انتظار در بازار خودرو هر دستگاه پراید با قیمت 5/48 میلیون تومان معامله شد و در مورد پژو 206 تیپ 2 نیز می‌توان به قیمت 86 میلیون تومانی این خودرو اشاره کرد.
همچنین هر دستگاه پژو 206 تیپ 5 با قیمت 105 میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شود. قیمت پژو پارس و پژو 405 جی‌ال‌ایکس نیز در بازار طی روزهای اخیر تغییری نداشته و به ترتیب صد میلیون تومان و 5/76 میلیون تومان معامله می‌شود. قیمت رانا نیز از 83 میلیون تومان طی روزهای اخیر به 84 میلیون و 300 هزار تومان رسیده است. در مورد قیمت سمند LX نیز باید به نرخ 81 میلیون تومانی خودرو در بازار اشاره کنیم. همچنین هر دستگاه تیبا صندوق‌دار به قیمت 58 میلیون تومان و تیبا هاچ‌بک به قیمت 61 میلیون و 700 هزار تومان به خریداران عرضه می‌شود. قیمت ساندرو استپ‌وی نیز در بازار به 5/198 میلیون تومان رسیده و هر دستگاه سراتو نیز به قیمت 302 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها