همزمان با میلاد رسول اکرم (ص) و فرارسیدن هفته وحدت، شبکه رادیویی گفت‌وگو ویژه‌برنامه‌هایی را تقدیم مخاطبان می‌کند.
کد خبر: ۱۲۳۶۴۳۵

به گزارش جام‌جم، طبق روایات شیعه روز ولادت پیامبر اکرم (ص) ۱۷ ربیع‌الاول و طبق روایات برادران اهل سنت ۱۲ ربیع‌الاول است، از همین رو، امام خمینی (ره)، روز‌های 12 تا 17 ربیع‌الاول هر سال قمری را به عنوان هفته وحدت اعلام کردند.
نوشین رهگذر، مدیر تولید و تامین شبکه رادیویی گفت‌وگو در خصوص برنامه‌های تولیدی این گروه به مناسبت هفته وحدت گفت: موفقیت در زندگی بستگی به میزان بهره‌گیری از الگوی مناسب دارد. تلاش بدون سرمشق درست، پیامد نافرجامی دارد. پیامبر اعظم (ص) به یقین عالی‌ترین و کامل‌ترین سرمشق و اسوه اخلاق و رفتار برای بشریت هستند، چنان که خلق عظیم ایشان عامل عمده نفوذ و محبوبیت‌شان در بین امت‌ها و علت اساسی موفقیت ایشان در نشر دین بوده است. از این رو اصل قرار دادن محور وجودی حضرت محمد مصطفی(ص) دستمایه ویژه‌برنامه‌هایی شده که رادیو گفت‌وگو تدارک و تهیه کرده است و همزمان با آغاز هفته وحدت و ولادت ایشان پخش خواهد شد.
وی توضیح داد: «بخوان به نام گل سرخ» ویژه‌برنامه شب ولادت رسول اکرم(ص) است. ویژه‌برنامه «از سکوت تا بایکوت» در حوزه پروژه اسلام‌هراسی و گسترش گرایش به اسلام در اروپا و آمریکاست و همچنین آیتم‌ها و میان‌برنامه‌های کوتاه و متنوعی که برای ساعات مختلف پخش رادیو گفت‌وگو طراحی شده و حاوی مضامین عمیق و مفاهیم ارزشمند برگرفته از سیره عملی نبوی است.
ویژه‌برنامه «اشراق» با موضوع نهضت علمی جهان اسلام در دوران باشکوه امام جعفر صادق(ع) طراحی و تهیه شده که در روز ولادت ایشان پخش خواهد شد. همچنین ویژه‌برنامه گفت‌وگوی سیاسی در هفته وحدت با رویکرد بررسی بدعت‌ها و تحریفات سنت پیامبر (ص) توسط استکبار جهانی با حضور کارشناسان به روی آنتن می‌رود.
مخاطبان رادیو گفت‌وگو برای ارتباط با این برنامه و دیگر برنامه‌های این شبکه رادیویی می‌توانند با سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۰۳۵ و شماره تماس ۲۷۸۶۱۰۳۵ در ارتباط باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها