ماجرای رودرویی بازیکنان با سرپرست تیم

اختلاف بزرگان استقلال با زرینچه؟

جواد زرینچه، سرپرست استقلال ظاهرا با بازیکنان نامی این تیم به مشکل خورده است. باشگاه نمی‌تواند دستمزد بازیکنان را پرداخت کند و به نوعی زرینچه جلو افتاده و به همین خاطر بازیکنان با او به اختلاف خورده‌اند. اولین تقابل زرینچه با بازیکنان در کانال تلگرامی تیم بود. در این کانال اخبار و همین‌طور اطلاعیه‌ها درباره تیم منتشر می‌شود.
کد خبر: ۱۲۳۵۳۲۲

زرینچه در یکی از روزها خبر داد اداره مالیات تخفیف گذاشته و تاکید کرد بازیکنان می‌توانند مالیات خود را در این زمان بپردازند تا پول کمتری بدهند. واکنش فرشید باقری اما مقابل او تند بود. هافبک استقلال برای زرینچه نوشت مگر پول داده اند که می‌گویند مالیات بدهند؟! این حرف‌های باقری باعث شد جواد زرینچه قهر کند و از کانال تلگرامی تیم خارج شود. او که بسیار دلخور بود، به امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال گفت با این شرایط نمی‌تواند کار کند. فتحی هم با باقری تماس گرفت و به او گفت با زرینچه خوب صحبت نکرده است. بعد از دو روز غیبت سرپرست استقلال در تمرین تیم، باقری از او عذرخواهی کرد و سرانجام زرینچه بازگشت. ولی به نظر می‌رسد همچنان بزرگان استقلال با زرینچه رابطه خوبی ندارند و اختلاف آنها بیشتر شده است. بعد از لغو تمرین روز سه‌شنبه استقلال به‌دلیل بارندگی تهران و پاک شدن خط کشی‌های زمین، محمد دانشگر، مدافع این تیم پیامی منتشر کرد که در آن هم به زرینچه کنایه زد و هم به مدیریت و هم باشگاه. خیلی‌ها می‌گویند دانشگر بعد از دو سال حضور در استقلال، نمی‌توانسته نویسنده اصلی این متن باشد، بلکه او بازیکنی بوده که قبول کرده این متن را منتشر کند. گویا حرف، حرف وریا غفوری و سیدحسین حسینی بوده است.
مدیریت استقلال در حال حاضر با بازیکنان به اختلاف خورده است. اختلاف هم از چندجا نشات می‌گیرد. اول این‌که فتحی 20 درصد پول بازیکنان را داده و تاکید کرده این رقم متعلق به پیش پرداخت امسال است. بازیکنان اما می‌گویند این پول رفته برای طلب فصل قبل شان، بنابراین باشگاه امسال پولی نداده است. از سویی امکانات صدای بازیکنان را در آورده. اخیرا یکی از بازیکنان استقلال به خبرنگار ما گفته بود: «دیگر آب‌معدنی چیست؟ مربی از ایتالیا آورده‌اید آن‌وقت آبمعدنی سر تمرین نمی‌آورید؟ وقتی می‌آورید هم کم است.» بازیکنان اعتراض دارند چرا در زمان حضور در اردو هم هزینه تغذیه با خودشان است، در حالی که باشگاه باید آن را تقبل کند. البته مسؤولان استقلال هنوز در این زمینه واکنش نشان نداده اند ولی فتحی تاکید کرده باید کلا سیاست به شکلی باشد که باشگاه به حاشیه کشیده نشود.
استقلال در هفته‌های اخیر خوب نتیجه گرفته و فتحی می‌داند به حاشیه کشیده شدن تیم، می‌تواند دوباره شرایط را برای او سخت کند.

زرینچه قهر کرد ولی نرفت
کجا بروم؟ در استقلال هستم

قهر دوم جواد زرینچه در استقلال به پایان رسید. او که بعد از لغو تمرین استقلال به‌خاطر انتقاد دانشگر ناراحت شد و قهر کرد، دیروز دوباره به گروه تلگرامی بازیکنان این تیم بازگشت تا نشان دهد می‌خواهد به کارش ادامه دهد. دیروز بعضی سایت‌ها خبر جدایی او را اعلام کردند و نوشتند زرینچه ترجیح داده کنار بکشد و دیگر در استقلال فعالیت نکند. سرپرست استقلال اما در واکنش به این خبر می‌گوید: «کجا بروم؟ در استقلال هستم و می‌خواهم با قدرت به کارم ادامه بدهم. به شایعات هم توجهی نخواهم کرد.» او در واکنش به اظهارات کالدرون درباره نتیجه بازی آخر استقلال که اعتقاد داشت خارج از زمین تعیین شده، توضیح می‌دهد: «این درست نیست که آقای کالدرون درباره استقلال حرف بزند. ما قبلا هم از فدراسیون خواستیم با این مساله برخورد کند. اگر ایشان ادعا دارد یک مربی حرفه‌ای است، رفتارش حرفه‌ای نیست.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها