جوان مهندس وقتی با مخالفت خانواده خانم معلم‌زبان برای ازدواج روبه‌رو شد با همدستی وی نقشه آدم‌ربایی ساختگی را به سبک فیلم‌های هالیوودی به اجرا گذاشت.
کد خبر: ۱۲۳۵۲۸۸

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، روزهای پایانی هفته گذشته خانواده‌ای با حضور در دادسرای جنایی تهران شکایتی را مطرح کرد مبنی بر این‌که دختر جوانش که معلم زبان انگلیسی است ربوده شده و آدم‌رباها برای آزادی او یک میلیارد تومان پول خواسته‌اند. با دستور قضایی تحقیقات پلیسی از خانواده فرد ربوده‌شده آغاز و معلوم شد دختر جوان برای خرید از خانه بیرون رفته که ناپدید شده و حتی همکارانش که با او در آموزشگاه زبان کار می‌کردند خبری ندارند.
همچنین معلوم شد که دو پیامک از تلفن همراه دختر ربوده‌شده برای خانواده‌اش ارسال شده مبنی براین‌که او ربوده شده و باید در قبال آزادی وی یک میلیارد تومان پول بپردازند. ساعاتی بعد از این ماجرا بود که ماموران از طریق خانواده وی باخبر شدند خواستگار او به مقابل خانه‌اش آمده و می‌گوید می‌تواند یک میلیارد تومان پول درخواستی آدم‌رباها را تهیه کرده و بپردازد اما نمی‌دانند او چطور متوجه ربایش دخترشان شده است و به وی مشکوک هستند.
همزمان با شکایت این خانواده از سهیل، او بازداشت شدو در جریان تحقیقات پلیسی گفت: مهندسم و مدیر یک شرکت هستم، درصدد بودم در مقطع دکترا ادامه تحصیل دهم و برای تقویت به کلاس زبان خانم معلمی در آموزشگاه زبان رفتم. مدتی بعد به هم علاقه‌مند شده و چند بار به خواستگاری‌اش رفتم. اما خانواده‌اش چون من چند سال از او بزرگ‌تر بودم مخالف این ازدواج بودند و گفتند او باید با پسرعمویش ازدواج کند. بعد از تماشای فیلم آدم‌ربایی هالیوودی تصمیم به طراحی و اجرای نقشه آدم‌ربایی ساختگی گرفتم و آن را دو نفری به اجرا گذاشتیم و او حتی دو پیامک تلفنی برای خانواده‌اش مبنی بر آدم‌ربایی و پرداخت یک میلیارد تومانی برای آزادی‌اش ارسال کرد. هدف‌مان این بود که خانواده‌اش را مجبور کنم با ازدواجم با دخترشان موافقت کنند که اشتباه کردم.
همچنین خانم معلم زبان در جریان تحقیقات گفت برای این‌که خانواده‌اش به ازدواج آنها راضی شوند با همدستی جوان مهندس نقشه آدم‌ربایی ساختگی را به اجرا گذاشته است.
تحقیقات تکمیلی درباره این پرونده ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها