جزئیات جنایت هولناک کوچصفهان فاش شد

اعتراف پسر ناخلف به قتل عام خانوادگی

پسر جوان به‌خاطر اختلاف با اعضای خانواده اش، چهار عضو خانواده خود و دوست خواهرش را با همدستی دوستش کشت.
کد خبر: ۱۲۳۵۰۸۲

به گزارش خبرنگار جام‌جم، ساعت 2 بامداد دوشنبه صدای کمک‌خواهی پسر جوانی سکوت محله گورابسر در کوچصفهان گیلان را شکست. اهالی وقتی از خانه‌های خود بیرون آمدند، با پسر
20 ساله همسایه در مقابل خانه روبه‌رو شدند که از قتل اعضای خانواده‌اش خبر می‌داد. چند نفر از همسایه‌ها وارد خانه شده و با صحنه هولناکی روبه‌رو شدند. جسد سه زن و دختر در اتاقی غرق در خون روی زمین افتاده بود.
موضوع به پلیس اعلام شد و با توجه به حساسیت موضوع تیمی از ماموران همراه معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری‌کل گیلان در محل قتل حاضر شدند. در جریان تحقیقات مشخص شد علاوه بر قتل سه زن و دختر، اجساد پدر و پدربزرگ خانواده هم در ساختمان کناری پیدا شده است.
هویت قربانیان
در تحقیقات مقدماتی مشخص شد پدر خانواده از بازاریان سرشناس کوچصفهان است که با فردی اختلاف و درگیری نداشته است. علاوه بر او، پدر، همسر و دخترش هم قربانی این جنایت شده بودند. در محل جنایت جسد دختر جوانی هم پیدا شده بود که ماموران تحقیقات را روی او متمرکز کردند. تحقیقات از پسر خانواده مشخص کرد دختر جوان همکلاسی دختر خانواده بوده که اهل شهر دیگری است و آن شب مهمان این خانواده بود .
ردپای قاتل آشنا
بررسی محل قتل نشان داد خانه دارای دو ساختمان که یکی قدیمی و دیگری نوساز است. جسد سه زن در ساختمان نوساز و پیکر دو مرد در ساختمان قدیمی قرار داشت. هیچ آثاری از ورود به زور روی در دیده نمی‌شد و قاتل یا قاتلان به راحتی وارد خانه شده و این جنایت را رقم زده بودند.
از سوی دیگر به دلیل این‌که قربانیان قدرت دفاع و فرار پیدا نکرده بودند، احتمال ارتکاب جنایت توسط بیش از یک قاتل قوت گرفت. بررسی آشپزخانه نیز نشان داد قربانیان شام را آماده کرده، اما قبل از صرف آن به قتل رسیده بودند.
دستگیری پسر خانواده
پس از تحقیقات مقدماتی، اجساد قربانیان به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات از پسر 22 ساله خانواده آغاز شد. پسر جوان در تحقیقات گفت: ساعت 10‌شب برای کاری به رشت رفتم و ساعت 2 بامداد وقتی به خانه برگشتم با اجساد غرق در خون اعضای خانواده‌ام روبه‌رو شدم.
این اظهارات در حالی مطرح شد که در نظریه پزشکی قانونی زمان مرگ حدود ساعت 9 شب اعلام شده بود. از سوی دیگر پسر جوان در اظهاراتش تناقض‌گویی داشت.
سرانجام پسر جوان ساعت 7 شب دوشنبه لب به اعتراف گشود و به قتل اعضای خانواده‌اش با همدستی دوستش اعتراف کرد.
متهم به نام محمد درباره جزئیات جنایت گفت: با اعضای خانواده ام اختلاف و درگیری داشتم و تصمیم به قتل آنها گرفتم. موضوع را با دوستم در میان گذاشتم که او قبول کرد در برابر دریافت پول به من کمک کند. ساعت 7 شب یکشنبه اعضای خانواده ام از خانه بیرون رفتند و من دوستم را به خانه آوردم و در اتاقی مخفی کردم. ساعتی بعد وقتی آنها به خانه برگشتند، دو نفری سه چاقوی آشپزخانه برداشته و ابتدا خواهرم را کشتیم. بعد سراغ دوست او رفته و او را از پا درآوردیم و مادرم را هم با چاقو کشتیم.
پسر جنایتکار ادامه داد: بعد از این جنایت به ساختمان روبه‌رویی رفته و پدر و پدربزرگم را هم کشتیم. بعد برای صحنه‌‌سازی به رشت رفتم و ساعت 2 بامداد برگشتم.
سرهنگ رحیم شعبانی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در این‌باره گفت: پس از اعتراف پسر جوان ماموران راهی رشت شدند و همدست او را هم دستگیر کردند. این متهم هم اعتراف کرد که با وعده مالی تصمیم به مشارکت در قتل گرفته است.
بازسازی صحنه قتل
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری‌کل گیلان هم از بازسازی صحنه جنایت توسط دو متهم خبر داد و گفت: صبح سه‌شنبه متهمان نحوه قتل پنج قربانی را تشریح کردند.
احمد آقایی با بیان این‌که قاتل معتاد نبود به تسنیم گفت: پسر این خانواده اعتیاد نداشت و در حالت طبیعی بود و صرفاً به‌دلیل خشونت و بدبینی شدیدی که نسبت به خانواده خود داشت، مرتکب این جنایت شد.
وی با اشاره به این‌که قاتلان، دوستِ دختر این خانواده را تنها برای شناسایی نشدن کشته‌اند تصریح کرد: آنها اعتراف کردند که ابتدا خواهر و سپس دوست وی را به قتل رسانده و سپس به سمت مادر، پدر و پدربزرگش رفته و آنها را نیز کشته اند.

محمد غمخوار
حوادث

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها