اگر سعید عزت‌اللهی در نقل و انتقالات زمستانی راهی ایران شد و در یکی از باشگاه‌های معتبر فوتبال کشورمان به بازی پرداخت، زیاد تعجب نکنید.
کد خبر: ۱۲۳۴۷۷۲

عزت‌اللهی در ابتدای فصل راهی باشگاه یوپن بلژیک شد اما او از یک مصدومیت کهنه رنج می‌برد که به همین علت، مدتی برای مداوا مجبور به سکونشینی و استفاده از مراکز درمانی این باشگاه بود. حالا هم برای بازگشت به فرم بهتر بدنی نیازمند زمان بیشتری است تا بتواند فرصت بازی پیدا کرده و خود را ثابت کند.
یکی از مدیران برنامه فعال در فوتبال ایران به یکی از باشگاه‌های مهم کشورمان این وعده را داده که عزت‌اللهی را با قیمتی متناسب به مدت نیم فصل به ایران برگرداند. گویا موضوع انتقال عزت‌اللهی با یک قرارداد قرضی شکل می‌گیرد و باشگاه سرشناس نیز برای جذب این بازیکن ابراز امیدواری کرده است.
جالب این‌که همین باشگاه در ابتدای فصل قصد داشت سه هافبک خود را کنار گذاشته و عزت‌اللهی را جذب کند اما نادر عزت‌اللهی پدر سعید با این انتقال مخالف بود و از فرزندش خواست مثل سردار آزمون با هر شرایطی در اروپا بماند و حتی با قراردادی کمتر، به فوتبالش خارج از مرزهای ایران ادامه بدهد زیرا راه پیشرفت از آنجا می‌گذرد اما برای بازگشت این بازیکن به شرایط ایده‌آل، نیاز است تا سعید برای مدتی در تیمی بازی کند تا به دوران اوج برگردد و دوباره ترانسفر شود.
از این‌رو، با همان روشی که محمد نادری به پرسپولیس پیوست، عزت‌اللهی هم می‌تواند به فوتبال ایران برگردد. نادری نیز با باشگاه کورتریک بلژیک قرارداد بست و سپس به صورت قرضی به پرسپولیس آمد. این شرایط می‌تواند برای عزت‌اللهی هم رخ بدهد. جالب‌تر این‌که در مورد علی قلی‌زاده هم شنیده می‌شود که در نیم فصل به لیگ ایران برگردد آن هم با قرارداد قرضی!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها