امیری: جواب بحرینی ها را داخل زمین می‌دهیم

پرسپولیس قطعا شانس صدرنشینی را دارد

وحید امیری همچنان یکی از ستاره‌های پرسپولیس به‌شمار می‌رود که به خاطر حضور همزمان در تیم ملی، اعتماد بیشتری از سوی کادر فنی را به خود اختصاص داده است. وحید البته هنوز هم یک بازیکن مودب و سربه زیر است و قراردادهای میلیاردی، سابقه بازی و درخشش در جام جهانی و جام ملت‌های آسیا، لژیونر‌شدن و افزایش بازی‌های ملی نیز نتوانسته شخصیت این بازیکن را تغییر بدهد.
کد خبر: ۱۲۳۴۵۵۸

او در گفت‌وگو با جام‌جم، از اعتقادش به پرسپولیس سخن می‌گوید: «بازی با پیکان برای ما از دو جهت سخت شد؛ اول این‌که هواداران در ورزشگاه نبودند و در ثانی، پیکان توانست قبل از پایان نیمه اول، دروازه ما را باز کرده و به گل تساوی برسد آن هم در روزی که پرسپولیس واقعا در نیمه اول خوب و منسجم بازی می‌کرد. با این حال سه امتیاز از آن بازی حساس گرفتیم تا خیال همه راحت شود.» امیری اضافه کرد: «بازی کردن در روزهایی که هواداران در کنار‌مان نیستند، واقعا دشوار است اما توانستیم با پیروزی مقابل پیکان، سه‌امتیاز شیرین به آنها هدیه بدهیم. امیدوارم در بازی با شاهین بوشهر که تیم خوب و دونده‌ای هم به شمار می‌رود، یک برد دیگر کسب کنیم.»
او در مورد بازی فردا (جمعه) در بوشهر افزود: «کادرفنی شناخت خوبی از این حریف دارد و ما هم می‌خواهیم به برد برسیم. برای مان مهم است که بهترین بازی خود را انجام بدهیم چون بعد از برد برابر پیکان، وضعیت روحی همه بازیکنان بهتر شده و می‌خواهیم همین روند را ادامه بدهیم. ما در هفته‌های ابتدایی با بدترین قرعه ممکن مواجه شدیم اما حالا وضعیت با گذشته تفاوت کرده و از این به بعد، برد می‌خواهیم. البته می‌دانیم شاهین درانتهای جدول ایستاده اما اصلا به جایگاه این تیم کاری نداریم و فقط کار خودمان را خواهیم کرد. ان‌شاءا... بتوانیم سه امتیاز را بگیریم.»
از هافبک-مهاجم سرخپوشان در مورد فاصله گرفتن سایر مدعیان از پرسپولیس در جدول پرسیدیم که تاکید کرد: «هنوز که اتفاقی رخ نداده و از حالا هم نمی‌شود در مورد قهرمانی حرف زد. درست است که سپاهان و تراکتور روزهای خوبی را سپری می‌کنند و همین حالا هم بالای جدول هستند اما ما هم پرسپولیس هستیم و قطعا به‌زودی به صدرجدول می‌رسیم. بالاخره آنها هم امتیاز از دست می‌دهند ولی ما بدون توجه به شرایط سایر تیم‌ها، فقط به برد خودمان فکر می‌کنیم.» آخرین سوال مان از امیری، بحث اتفاقات دیدار با بحرین بود که تنها در یک جمله جواب داد: «متاسفانه اتفاقات جالبی رخ نداد و مردم هم همه‌چیز را دیدند اما ما فرصت خوبی برای جبران داریم و جواب بحرینی‌ها را در زمین بازی و با کمک هواداران و تماشاگران ایرانی می‌دهیم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها