با ادامه تحقیقات نمایندگان دموکرات مجلس آمریکا برای استیضاح ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا علاوه‌بر حمله شدید به نمایندگان حزب رقیب، تهدید کرد که از آنها به‌زودی شکایت کند.
کد خبر: ۱۲۳۳۱۴۸

به گزارش پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا گفت: ما به دنبال اقدامی درباره این تحقیقات هستیم. من به وکیلم گفتم که از آدام شف و نانسی پلوسی، رئیس کمیته اطلاعاتی و رئیس مجلس نمایندگان آمریکا شکایت کند. آنها دروغ می‌گویند و آنچه که انجام می‌دهند، برای کشور بسیار وحشتناک است. او همچنین در پیامی توییتری به شدت از دموکرات‌ها انتقاد کرد.
او در این پیام خود نوشت: اکنون به نظر می‌رسد آدام شف (رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا) دوست ندارد افشاگر ماجرای مکالمه با رئیس‌جمهور اوکراین شهادت بدهد. اما او باید شهادت بدهد و بگوید که چرا مکالمه اوکراین مرا آنقدر اشتباه فهمیده بود که کوچک‌ترین ارتباطی هم نداشت. آیا شف به او گفته بود این کار را کند؟ ما باید هویت این افشاگر را مشخص کنیم تا معلوم شود چرا این کار با آمریکا انجام شد.
در طرف مقابل، مخالفان ترامپ نیز به تلاش‌های خود در این زمینه ادامه می‌دهند. در همین راستا، جیمز کومی رئیس پیشین اف‌بی‌آی که مسؤولیت تحقیق درباره پرونده ایمیل‌های هیلاری کلینتون در سال 2016 و پس از آن اتهام دخالت روسیه در انتخابات آمریکا را برعهده داشت در مصاحبه با نیویورک تایمز گفت این خیال را در سر دارد که در 21 فوریه سال 2021 اکانت توییتر خود را پاک کند و دنبال کار دیگری برود اما تا آن زمان قصد دارد 13 ماه باقی مانده را صرف تلاش برای برکناری ترامپ از قدرت کند.
در این میان برخی گزارش‌ها می‌گوید تیم تحقیقات طی چند روز آینده ممکن است رودی جولیانی، وکیل ترامپ و متهم در جریان مکالمه اوکراین را مورد بازجویی قرار دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها