مرد سارق که زن میانسال را قربانی سرقت طلاهایش کرده بود، به حرمت امام حسین(ع) بخشیده شد.
کد خبر: ۱۲۳۱۶۳۸

به گزارش خبرنگار جام‌جم، در این پرونده مرد جوان به نام نصیر متهم به قتل زن میانسال و سرقت طلاهای او است. راز این جنایت شامگاه پنجم خرداد سال 92 فاش شد. ماموران پس از حضور در محل جنایت دریافتند،پس از قتل زن 50 ساله، گوشی تلفن همراه و طلاهایش سرقت شده است.
در ادامه همسر موقت این زن دستگیر شد که در بازجویی‌ها منکر قتل شد و گفت: برادرم وقتی فهمید با زنی بزرگ‌تر از خودم ازدواج کردم عصبانی شد و تصور می‌کنم او باعث قتل همسرم باشد.
ماموران سراغ برادر او رفتند اما نصیر از کشور فرار کرده بود. تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا این‌که کارآگاهان دریافتند نصیر به ایران بازگشته است. بلافاصله متهم به قتل دستگیر شد و در تحقیقات به قتل زن میانسال اعتراف کرد و گفت: برادرم در تهران کار می‌کرد و همه درآمدش را به این زن می‌داد. روز حادثه سراغ این زن رفتم تا با او صحبت کنم، اما با دیدن طلاهایش وسوسه شدم او را بکشم. به همین خاطر به طرفش حمله کرده و بعد از قتل این زن با سرقت طلاها و تلفن همراهش از کشور فرار کردم. بعد از چند ماه فکر کردم همه چیز تمام شده و به ایران بازگشتم که دستگیر شدم.
نصیر پس از محاکمه به قصاص و حبس محکوم شد که این حکم در دیوان عالی کشور تایید شد.
با گذشت شش سال از این جنایت، اولیای‌دم زن میانسال او را به حرمت امام حسین(ع) بخشیدند. پس از بخشش اولیای‌دم، پرونده برای محاکمه متهم از جنبه عمومی جرم به دادگاه کیفری استان تهران
ارسال شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها