تدارک آرایش رسانه‌ای در فضای مجازی

معاون امور استان‌های رسانه ملی گفت: پژوهش، سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی به‌منظور تحقق راهبرد حضور موثر در فضای مجازی و تدارک آرایش رسانه‌ای در فضای جدید یکی از مهم‌ترین الزامات آینده‌پژوهانه رسانه ملی است.
کد خبر: ۱۲۳۱۵۲۳

به گزارش روابط‌عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، دکتر علی دارابی در گردهمایی معاونان فضای مجازی صدا و سیمای مراکز که در مجتمع آموزشی زیباکنار برگزار شد با اشاره به مفاهیم اساسی و بنیان‌های معرفتی آینده‌پژوهی اظهار کرد: در این زمینه باید ابتدا به این سوال پاسخ دهیم که چگونه در مورد آینده بیندیشیم و چه عواملی در آینده تاثیرگذار هستند ضمن این‌که باید چگونگی تعیین مطلوبیت آینده را بشناسیم و بدانیم که در هر زمانی چه کاری را باید انجام دهیم و پیامد آن چیست؟
وی افزود: آینده‌پژوهی دانشی خردمندانه است که با کمک روش‌های علمی و ایجاد گفتمان معطوف به آینده و ترسیم تصویرهای بزرگ آینده، رفتار امروز را تقریر می‌کند، آینده‌پژوهی دانش تصمیم‌گیری پیش‌دستانه است همچنین آینده‌پژوهی دانشی است که به انسان می‌آموزد چگونه به مصاف آینده‌های مبهم برود و در این رویارویی دستخوش کمترین دشواری شده و بیشترین سود را به چنگ آورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها