تفتیان: فدراسیون هیچ برنامه‌ای برای مسابقات جهانی نداشت

رئیس فدراسیون بعد از چند ماه به من تبریک گفت!

حسن تفتیان در مورد عملکردش در مسابقات قهرمانی جهان در قطر گفت: متاسفانه قبل از اعزام به این رقابت‌ها هیچ برنامه‌ای نداشتیم و به چند اردو با هزینه شخصی اعزام شدم و سه هفته هم به صورت تنها در تهران تمرین کردم، در صورتی که چند هفته پایانی خیلی مهم است. متاسفانه همه چیز دست به دست هم داد تا نتوانم رکورد خودم را بزنم.
کد خبر: ۱۲۳۱۵۰۸

اگر برنامه‌ریزی دقیق شود و من هم مانند رقیبان حمایت شوم، می‌توانم نتایج خوبی بگیرم. وقتی شما رکورد زیر ده ثانیه را بزنید به بخش حرفه‌ای دنیا ورود کرده‌اید؛ چیزی که خیلی از کشورها آرزویش را دارند.
دونده سرعتی ایران عنوان کرد: رقیبان ما با پرواز اختصاصی، مربی فیزیوتراپ و ماساژور به رقابت‌ها می‌آیند اما ما هیچ‌کدام از اینها را نداریم. وقتی هیچ چیز نداریم، دغدغه‌مان زیاد می‌شود و مطمئنا از لحاظ روحی و روانی در مسابقه کم می‌آوریم.
تفتیان که در برنامه ورزش و مردم حضور یافته بود، عنوان کرد: تا وقتی تک‌ستاره عمل و تک‌بعدی به دوومیدانی نگاه کنیم، به نتیجه نمی‌رسیم. زمانی که سهمیه المپیک را کسب کردم، هیچ کس به من تبریک نگفت؛ رئیس فدراسیون بعد از چند ماه پیام تبریک داد.
وی ادامه داد: تا بازی‌های آسیایی برای مربی هم کمک کردند، اما بعد از آن حمایت‌ها کمتر شد و گفتند تفتیان در حد نفر ششم آسیا است، در حالی که رشته ما به صدم ثانیه بستگی دارد. من بعد از جاکارتا هزینه اردو و مربی را خودم دادم.
تفتیان با اشاره به این‌که یکی از مستعدترین کشورها در دوومیدانی هستیم، گفت: استعداد زمانی رشد می‌کند که حمایت شود. اما من هفت سال فقط با حمایت خانواده‌ام پیش رفتم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها