استراماچونی: جایگاه استقلال چهاردهم نیست

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ما بازی‌های خوبی را انجام داده‌ایم و جایگاه استقلال اینجای جدول نیست. آندره‌آ استراماچونی در کرج و در نشست قبل از بازی با گل ریحان البرز درباره تیمش حرف زد:
کد خبر: ۱۲۳۰۸۲۱

یک دیدار دوستانه با گل ریحان داشتیم که در آن بازی متوجه شدم تیم خوبی دارند و مربی آنها هم عملکرد خوبی داشت. در حذفی، تیم‌های بزرگ باید تمرکز داشته باشند چون برای تیم‌های کوچک این فرصت خوبی است و از آن استفاده می‌کنند. منظورم این نیست که گل‌ریحان تیم کوچکی است؛ نصرتی مربی خوبی است و تیم او هم تیم قابل احترامی است. از نظر من بازی آسانی نداریم.
از زمانی که به استقلال آمدم سعی کردم تیم هجومی داشته باشم و با سیستمی که خودم از همه بهتر می‌شناسم با دو مهاجم تیمم را به زمین بفرستم ولی از اول فصل به خاطر کمبود بازیکنان با یک مهاجم بازی می‌کردیم. بعد از مدتی تصمیم گرفتم دیگر به این‌که بازیکنان را ندارم اهمیت ندهم. من بازیکنان کامل را برای سیستم خودم ندارم. وقتی استقلال من را استخدام کرد فکرم این بود تیمی قوی برای استقلال بسازم. حتی الان که بازیکنان خط حمله و جلوی زمینم را ندارم ولی برنامه‌ام تغییر نمی‌کند. در حال حاضر نه روی نیمکت و نه در زمین بازیکنان صد در صد هجومی را ندارم و نمی‌توانم هر زمان که بخواهم تغییر بدهم.
حسینی بعد از بازی با ذوب‌آهن احساس کرد از ناحیه دست، درد دارد و با خود او در زمینه میزان مصدومیتش صحبت خواهم کرد. اگر او هم نتواند، پورحمیدی به میدان خواهد رفت اما در هر دو حالت گلرهای خوبی در زمین خواهیم داشت. اگر پورحمیدی هم بازی کند، دو دروازه‌بان خوب هم از تیم امیدمان را روی نیمکت خواهیم نشاند.
متاسفم تا الان نتوانستیم ببریم. اگر بازی‌های ما را دیده باشید، متوجه می‌شوید که فاصله ما با حریفان زیاد است و خوب کار می‌کنیم. خیلی‌ها موافق حرف من هستند که یک‌سری امتیازها در شرایط سخت از دست رفت. جایگاه استقلال اینجای جدول نیست ولی باز هم تاکید می‌کنم که تلاش می‌کنم تیمی قوی بسازیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها