چهار متهم که با ربودن زن دستفروش او را مورد آزار و اذیت شیطانی قرار داده بود، در جلسه محاکمه منکر اتهام خود شده و گفتند شاکی قصد گرفتن پول از آنها را دارد.
کد خبر: ۱۲۳۰۴۵۷

به گزارش خبرنگار جام‌جم، سال گذشته زنی جوان،در حالی که آشفته و مضطرب به نظر می‌رسید با مراجعه به پلیس اظهار کرد که از سوی چهار مرد در قهوه‌خانه‌ای در شهریار مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.
آن زن در طرح شکایت خود به ماموران گفت: «دستفروش مترو هستم. چند وقت قبل یک مشتری می‌خواست از من خرید کند، اما پول نقد نداشت و من دستگاه کارتخوان نداشتم. برای همین سراغ یک مرد که او هم دستفروش مترو بود رفتیم و از او خواستم از کارتخوانش استفاده کنم، اما آن مرد مبلغ خرید را به جای 20هزار تومان، 120هزار تومان کشید و من مجبور شدم الباقی پول مشتری را از جیب خودم به او بدهم. بعد به آن مرد گفتم پولی را که به حسابش رفته به من برگرداند و او گفت باید با من به شهریار بیایی تا از پسرعمویم پول نقد بگیرم و به تو بدهم.»
مرد جوان با همین ترفند، زن را به قهوه‌خانه کشاند تا نیت شوم خود را عملی کند. شاکی درباره آزار و اذیت متهمان گفت: «دنبال آن مرد راه افتادم و او مرا به یک قهوه‌خانه برد. منتظر بودم تا پولم را بدهد، اما یکدفعه در را بست و همراه سه مرد دیگر به من حمله کردند.»
با اطلاعاتی که شاکی در اختیار پلیس قرار داده بود، ماموران توانستند مرد دستفروش مترو را شناسایی کنند و او و همدستانش را دستگیر کرده اما متهمان اتهام خود را انکار کردند.
بالاخره پرونده به دادگاه کیفری یک استان تهران رسید و متهمان در شعبه هشتم به دفاع از خود پرداختند.
مرد دستفروش مترو در دفاعیات خود گفت: «اتهامم را قبول ندارم. من، سه متهم دیگر پرونده را نمی‌شناسم و نمی‌دانم چه کسی این بلا را بر سر این خانم آورده است.»
یکی از متهمان در دادگاه حاضر نبود، اما دو متهم دیگر اتهام خود را نپذیرفتند و یکی از آنها گفت: «این خانم از ما هشتصد میلیون تومان پول خواسته تا رضایت خود را اعلام کند. »
دادگاه با بررسی شواهد و ادله موجود به‌زودی رای پرونده را صادر خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها