استراماچونی به این بازی امیدوار است

استقلال به دنبال اولین برد در اصفهان

آندرا استراماچونی، سرمربی استقلال بعد از شکست در دربی، همه امید خود را به بازی امروز بسته است؛ مسابقه‌ای که باید در برابر ذوب‌آهن منصوریان برگزار شود. منصوریان بهتر از هر فردی دیگری، اوضاع این روزهای استراماچونی را درک می‌کند، چون خودش در چنین شرایطی از استقلال اخراج شد.
کد خبر: ۱۲۳۰۲۵۴

سرمربی ایتالیایی آبی‌ها بعد از آن‌که متوجه شد دیاباته را برای سه بازی دیگر در اختیار ندارد، کمی با تامل بیشتر در مورد خط حمله تصمیم خواهد گرفت. با این حال دیروز خبری منتشر شد که استراماچونی نام سجاد آقایی، مهاجم جوانش را که بعد از دربی به نیمکت‌نشینی‌اش اعتراض کرد، به‌طور کلی از فهرست تیمش خط زده است تا نام او در کنار روح‌ا... باقری، آرمین سهرابیان و رضا کریمی قرار بگیرد که پیش از فصل توسط سرمربی جدید کنار گذاشته شدند.
البته بدشانسی‌های استقلال به اینها ختم نمی‌شود. علی دشتی، وینگر تیم هم به دلیل درد کشاله ران با کاروان آبی‌ها راهی اصفهان نشد و نام او را باید کنار علی کریمی قرار داد که به دلیل دریافت کارت قرمز در دربی، از این بازی محروم است.
استراماچونی با سیدحسین حسینی، رضا آذری، میلاد باقری، روزبه چشمی، محمد دانشگر، علی دشتی، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، وریا غفوری، عارف غلامی، محسن کریمی، میلیچ، حسین پورحمیدی، آرش رضاوند، مسعود ریگی، داریوش شجاعیان، مرتضی تبریزی، شاهین طاهرخانی و سیاوش یزدانی به اصفهان رفته و امیدوار است تیمش با اولین برد در بازی خارج از خانه از بحران خارج شود.
استراماچونی تنها یک راه دارد: برد در این بازی تا به اولین پیروزی خود در این فصل برسد؛ اما باید حقیقت تلخ استقلالی‌ها را در مورد این بازی دید. منصوریان به‌دلیل وضعیت نامناسبی که در جدول دارد و موقعیت متزلزلش نزد مدیران جدید تیم، حتی یک درصد هم به تیم محبوبش فکر نمی‌کند و سدی محکم برای استقلال خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها