دو متهم پرونده مرگ پسر شش ساله در ورزشگاه آزادی با پرداخت دیه 360 میلیون تومانی، با صدور وثیقه در دادسرای جنایی آزاد شدند.
کد خبر: ۱۲۲۹۷۶۸

به گزارش خبرنگارجنایی جام‌جم، این حادثه شامگاه دوشنبه 25 شهریور امسال زمانی رخ داد که عماد شش ساله که چند روز مانده بود به کلاس اول ابتدایی برود، همراه پدرش به مغازه فروش لباس ورزشی او در محوطه ورزشگاه آزادی رفت. پیش از پایان بازی تیم پرسپولیس وصنعت نفت آبادان، برای بازی کردن به سمت میله داربست‌هایی که در چند متری غرفه پدرش بود،رفت وبدنش راروی آن انداخت. یکدفعه جرقه‌ای زد و او براثر برق گرفتگی فوت شد. شواهد نشان می‌داد درون داربست برق جریان داشته است. همین باعث شد با دستور مرادی، بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران دو کارشناس برق و ایمنی کار، حادثه را بررسی کنند که آنها بعد از بررسی محل حادثه، نصاب داربست و شرکت پیمانکاری تاسیسات ورزشگاه آزادی را مقصران این حادثه دانستند.
بنابراین این دو نفر به اتهام تسبیب در قتل شبه عمدی بازداشت شدند. این در حالی بود که دو مقصر حادثه، دیه 360‌میلیون تومانی را به صندوق دادگستری واریز کردند تا بعد از اقدامات قضایی لازم به خانواده متوفی پرداخت شود. همچنین دو متهم پرونده که در بازداشت بودند با سپردن وثیقه قانونی در دادسرا آزاد شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها